x Instagram

Benim de mimlemek istediklerim var ! :p


Mimleri okumayı çok seviyorum,severek takip ettiğim bloggerlar hakkında yeni ve bazen çok şaşırtıcı şeyler öğrenmek hoşuma gidiyor.O yüzden ben de bir mim hazırlamak istedim,umarım cevaplarlar ^^
1.En sevdiğin süper kahraman hangisi ve neden?
2.Seni çok etkileyen bir olay,bir söz? ama başkalarının bunun seni ne kadar etkilediğini farketmedikleri bir şey..(iyi veya kötü olabilir )
3. Odanın duvarları ne renk ?sen ne renk olmasını isterdin?
4. Çocukken seni çok heyecanlandırmış bir şey?
5.Çok uzun zamandır denemek isteğin  3 şey ?
6.Ne kadar üzgün ya da keyifsiz olsan da seni her zaman neşelendirebilmiş,o üzgün halini biraz da olsa dağıtabilen birşey var mı? varsa ne,neresi ya da kim?
7.Tam şu an ne olursa seni çok sevindirir hatta dansetmeye veya sevinçten zıplamaya başlarsın : )

7 sorucuk,tabi canınız yanıtlamak isterse ,zorlama alınma yok bende ^^
Mimlediklerim



9 comments:

Fluu

Cevapladım bile canım teşekkür ederim =)

SaR

Çok teşekkür ederim canım çok tatlısın ve soruların da bir harika, bu akşam cevaplayacağım mimi XoXo

darkolivee

canım çok teşekkür ederim bu güzel mim için, şu anda vero modanın bi kampayasındayım, 3 gün yeni post girmemem gerekiyor :) biter bitmez hemen cevaplayacağım :)

öperim sevgiler

uftade

Fluu: Çok hızlısın canım!teşekkürler ^^
SaR:hehe ,Merakla bekliyorum yanıtlarını :)
darkolivee: Anladım canım,yanıtladığın ve beni merakta bırakmadığın için çok teşekkürler,merakla bekliyorum o zaman :)

pia

çok teşekkür ederim canım, en kısa sürede cevaplayacağım :)

What's Next

aa süpermiş! en yakın zamanda cevaplıyorum, söz ;) tenk yu ^^

Nerwen

Cevapladım tatlım sağol mim için :)
http://nerwen44.blogspot.com/2012/02/7-soruluk-bir-mim.html

BÜTÜ

okuması çok keyifli :)

uftade

bende yanıtları okurken çok keyif aldım :)
bir sonrakinde mutlaka seni de mimleyeceğim,tabi yanıtlamaktan hoşlanırsan ^^

Yorumlar