x Instagram

Sephora alışverişi ve sürpriz / Sephora Haul and a surprise!

Hi blog friends ^^ I've made a little shopping again hehe.*runs*
Herkese merhaba :) Ben yine biraz alışveriş yaptım desem ? *kaçıp saklanır*

I got two parfum atomizers,cute little things to throw in water for manicure,and a set of Clinique 3 step skincare.. And u might ask why i got 2 atomizers for that keep readind till end :p 
I can't wait to try Clinique's skin care set,cause i know some people are really love it and some hate it..Hope i will be also happy with results.I will share review of it after i use for sometime :)Any of u use it?What's your thoughts about it?
İki tane parfüm atomizeri(Bu arada hayırdır niye 2 tane aldın diye soranlar yazıyı sonuna kadar okusun :p ),küçük içi sıvı dolu topcuklardan oluşan paketçik.topçuklardan birini patlatıp manikürden önce tırnaklarınızı bekleteceğiniz suyun içine atıyorsunuz.Son olarakta Clinique'ten bu seti aldım.Kullanmaya başlamak için sabırsızlanıyorum! Çünkü çok memnun olanlarıda hiç beğenmeyenleride duydum.Umarım bende memnun kalan kesime gireceğim.Bir süre kullandıktan sonra düşüncelerimi yazarım yine merak eden için :) Sizler kullandınız mı? Memnun musunuz?


About perfume atomizer.I realized we are almost 200 <3 It makes me so happy..And i really love how lots of you write me mails and leave comments so i also want to make u happy and start a cute giveaway :)
My next post will be about giveaway .I am giving more then perfume atomizer,but want to show only one piece today and make u excited hehe :) So keep checking my blog for next post.Have a nice day blog friends <3
Parfüm atomizerine gelelim.Bu arada atomizer diyorum,yok mu şunun türkçesi ? :o Parfüm doldurgaçı mı desem haha :D Efenim farkettim ki neredeyse 200 olduk ,mailler ve yorumlarınızla beni her gün çok mutlu ediyorsunuz..Bende bir çekiliş yaparak sizleri mutlu etmek istiyorum.Sonraki yazım çekiliş yazısı olacak yani,şimdilik bir parçasını göstererek sizi heyecanlandırmak istedim :) Sonraki yazımda görüşmek üzere,herkese sevgiler <3

xxx






9 comments:

Makyajlı Betty

Merhaba, yorumların mutlu ettiğini söylememeliydin, şimdi saçma sorularıma maruz kalacaksın, muhahahaha (kötü adam gülüşü) :D Küçük topçuklar tırnak etlerini mi yumuşatıyormuş, yoksa kokulu bir şey mi? Atomizer, yanında da kapağı var, onu anladım da, yuvarlak, kırmızı kurdeleli şeyi çözemedim :) Son olarak da Clinique Set'in fiyatını öğrenebilir miyim? Eveet, sorularım bu kadar, şimdilik ;) Şimdilik mi? Oww yooo! :)

uftade

Rehyancım sor istedigin kadar,hicte sacma degiller hehe
bana tırnak etlerini yumuşattıgını söyledi görevli ,deneyecegim umarım dogrudur :)
o kurdelede kutuya süs olsun diye yapıstırma yapmıslar benimde cok hosuma gitti <3
sette şu an indirimde 57 küsürdü,yani tek losyon fiyatına set almış oluyorsun,uygun buldum ben :)
hehe devamlarını da bekliyorum cnm soru veya öneri,mutlu ettin beni ;)
öpüyorum ^^

Makyajlı Betty

Ne kadar hızlı cevaplamışsın! Çok teşekkür ederim <3 Clinique 57 liraya iyiymiş, ben de uzun zamandır denemek istiyordum, yarın Sephora'dayııım :)

kozmetikperisi

Atomizerleri bir türlü kullanamıyorum ben,yanlışmı yapıyorum anlayamadım hep sızdırıyor yada atomizere aktarma kısmında parfümün çoğu boşa gidiyor maalesef.Güle güle kullan:)

sevda s.

Güle güle kullan canım hepsini. Ben de topçukları merak ettim, denediğinde yorumlayabilirsen memnun olurum :)
Bu arada yorum yaparken kelime doğrulamayı kaldırabilirsen senin için de bizim için de iyi olabilir :)

uftade

Reyhan : hehe hızzlıyımdır :p Bence de madem denemek istiyordum bu fiyata kaçırma canım ;)
Kozmetikperisi: sephoranınkini mi kullanıyorsun canım? Çünkü bunun dolum kısmı diğerlerinden daha kullanışlı geldi bana,sonraki yazılardan birinde nasıl dolum yaptığımı resimleyip gösterebilirim :)
Sevda s: teşekkürler canım :) kesinlikle yorumlayacağım :)

MIXT fashion and lifestyle

great buys!

Anonymous

you'll love that clinique set. those products work amazing.

You have such a lovely blog! What do you think of following each other?

WhiteCloset Fashion Blog
Twitter
Facebook

uftade

MIXt: thank you dear ^^
Mauro : Ahh i am keep using everyday and its allright till now,still hoping better results after using sometime more :)
of course ^^ i will check ur blog now :)

Yorumlar