x Instagram

İstek Listesi Aralık 2012 / Wishlist - December 2012 /

Hi my lovelies ,hope you are all well :)
I thought why not preapering another wishlist again cause when i can't actually go shopping and buy them all,writing wishlist posts makes me feel better :D 
Merhaba güzeller ,umarım hepiniz iyisinizdir :)
Tekrar bir wishlist yazısı girmek istedim.Alışverişe çıkıp hepsini alamayacağımı bildiğimden bu tarz yazılar girmek kendimi daha iyi hissettiriyor ,bilmiyorum size de oluyor mu :D

 boots which has heels like this <3 Bu tarzda topuklu bir bot . i still couldnt find a hat look alike to this 
bu tarz bir yuvarlak şapka arayışım hala devam ediyor. click here - buradan
 more nail polishes ,getting a set would be great : D 
daha fazla oje desem ? :D hatta bir set almak çok güzel olabilir.
 i saw this cute coffee cup on topshop, here   bu sevimli kupayı şurada gördüm
chloe perfume, its bottle so cute  şişesini  çok sevimli buluyorum.
 I don't want a real Chanel bag lol But i really like  the size of them and how simple yet elegant looking they are:) so a look alike would be enough  for me without a logo on it :)  Tabi ki bir chanel çanta istemiyorum ,isteyemiyorum :D Ama boyutlarını ve basit ama o çok şık görünümlerini seviyorum.Bu yüzden logosuz bir benzeri beni gayet mutlu edebilir. :)
I really want those two colors from Mac -Shy girl and creme in your coffee
Mac'ten bu iki ruju da çok istiyorum-shy girl ve creme in your coffee
A simple black dress. This one from here
sade bir siyah elbise,resimdeki şuradan
 
Oh this skirt... It looks amazing when you try ,so much better then the model on the pic. :D from here
Bu etek.. Lcwaikiki de görüp inanamadığım,hemen kendimi içeri atıp denediğim etek.. İnanılmaz güzel duruyor.Şu an indirimde ama 34 numarası kalmamış.. :( Bir çılgınlık yapıp 36'sını alabilirim ama büyük geleceğinden eminim,uyarayım kalıpları gerçekten biraz büyüktü :) Linki veriyorum ama bana da bırakın 36 dan :p buradan
Geek shirt! is there anyone still havent heard or saw this on youtube or some blogs yet? :D
Eğer youtube moda ve makyaj gurularını takip eden biriyseniz bu tişörtü çoktan duymuşsunuzdur,aslında yeşilindeydi gözüm ama tüketilmiş :D Bu rengi de çok güzel :) şuradan


I really hope you have enjoyed reading this post :) Please don't forget to leave comments.
Umarım okuması ilginç zevkli bir yazı olmuştur :) Lütfen yorum bırakmayı unutmayın 
sevgiler 
xx



2 comments:

Unknown

Kuzum şapka için alsancaga baktın mı

uftade

baktım canım ya :( kıbrıs şehitlerinin sonunda bir şapkacı var ya ,orada bile bulamadım :/
şimdi basmane tarafında bir yer tarif ettiler ,birde orada deneyeceğim şansımı :D

Yorumlar