x Instagram

Bugün Ne Giydim / OOTD: The last planet i kissed

Hi my lovelies !
Hope you are all well ^^ Today's outfit is as you can see inspired by galaxy based fashion style.

Merhabalar ! Umarım hepinizin keyfi yerindedir.
Bugün kıyafetimi galaksi modasından esinlenerek hazırladım,umarım beğenirsiniz.


 and my simple make up  ve basit makyajım
Hope you like it ! Let me know what do you think of this style and would you wear galaxy print leggins outside? 
and i added this song which i love so much ^^ see you guys later
Ben çok sevdim ve çok rahat ettim taytımla. Galaksi modası hakkında siz ne düşünüyorsunuz? Bu tarz taytlar giyer misiniz? 
Lütfen yorum bırakıp bana ne düşündüğünüzü söyleyin ^^
bu arada günün anlam ve önemine uyduğunu düşündüğüm ve çok sevdiğim bir şarkıyı da eklemek istedim.
sevgiler






10 comments:

Luna

Canım çok güzel bir kombin olmuş çok beğendim havalarda ısınıyor gibi oldu artık.Taytını nerden aldığını öğrenebilir miyim?

uftade

Düş Macunu : teşekkürler canım ^^ evet ısınıyor aman nazarlar değmesin :p
yorum attım tayt için ;)

Luna

yorumunu gördüm ben tesekkür ederim :)) saclarin cok hosuma gitti bu arada >.<

uftade

hiç memnun değildim son zamanlarda saçlarımdan nasıl mutlu ettin beni şu an anlatamam canım :D hehe ^^

begum begum huuu

kesinlikle birbirine çok uyan ve tamamlayan parçalar bayıldım:)



begumyagci.blogspot.com

Luna

ya bende öyle hissetmiştim senin kadardı saçlarım ve kendiliğinden sarıydı.sonra bob kestirip kahveye boyadım ve tabiki pişman oldum 1 hafta sonra.dokunma saçlarınla kesinlikle harikalar :))

what are you tolkien about

galaksi görünümlü taytı ilk defa birine yakıştırmış bulunmaktayım (:

uftade

begum : teşekkürler canım ^^

Düş macunu : tavsiyene uyacağım dokunmayacağım saçlarıma canım,teşekkürler tekrar ^^

what are u tolkien about : haha çok teşekkürler ^^ bu arada kullanıcı adına bayıldım :D

Unknown

Hazır ikimizde izmirdeyken bana neden vermiyorsun o taytı :p şaka maka bi yana gerçekten çok hoş olmuş :))

İrem GÖKER

Ay o taytı yerim <33

Yorumlar