x Instagram

Bugün ne giydim : Sergi / OOTD: Day with art

Hi my lovelies ^^ Hope you are all well ! A week ago i went to see Salvador Dali's exhibition. It was great and of course i took pictures from that day :) 
Merhaba güzeller ,umarım hepiniz iyisinizdir ! Yaklaşık bir hafta önce İzmirdeki Salvador Dali sergisine gittim,fotoğraflamamak olmazdı :) Bu arada özellikle İzmir'de oturanlara sesleniyorum sergi 2marta kadar açık ve ücretsiz daha ne olsun, gidip görün !
Beni oldukça hayal kırıklığına uğratan şeylerde oldu gerçi ,mesela hiçbir tablonun adı yazmıyor.bilgi yok..broşür yok.. arka arkaya gelmesi ,bir bütün olan tablolar resmen rasgele salona serpiştirilmiş.. :) 


Peki kimdir Salvador Dali ?  Kendisi sürrealizm akımının en büyük temsilcilerindendir,hatta bana göre en büyüğü :)
Bu linkten sergi ve Dali hakkında daha fazla bilgiye ulaşabilirsiniz : tıktık



My fav. ones from exhibition  Benim en sevdiğim resimleri bu ikisi oldu : 


and lastly my outfit from that day  ve son olarak o gün giydiklerim ve ben  



hope you enjoyed with this post ! Please don't forget to leave comments and tell me if you also like going exhibitions? 
Umarım yararlı  okuması hoş bir yazı olmuştur :) Lütfen yorum bırakmayı unutmayın.Var mı aranozda sergiye gitmiş ya da gitmeyi planlayan? 
sevgiler
xxx 



5 comments:

begum begum huuu

bende gezdım sergıyı ve aynı seylerı dusundum ama genede dalı resımlerı gordugum ve bunu ızmırde gordugum ıcın ayrı bı mutluluk yasadım :)
beren ne tatlı olmus kuzum buarada :)


begumyagci.blogspot.com

uftade

begum : bir tek benim bu şekilde düşünmediğime sevindim :D evet izmirde böyle bir sergi görmek gerçekten sevindiriciydi ^^
çok teşekkürler canım hehe :)

Unknown

I lovee your jumper x

http://www.lucia-lolita.com/

Rainbow Gatherer

sergi girişindeki bıyıklara bayıldım :) sende çok cici olmuşsun, banada beklerim =)

Unknown

yorumlarına aynen katılıyorum, hem bu kadar büyük bir ressamın resimlerini sergile hem de ne bir açıklama ne bir broşür koy. ben gezerken de, ortaokul çağındaki çocuklar gelip hızlıca dolaşıp hiçbir şey anlamadıklarını belirtip gittiler. Maalesef İzmir'de bu tarz organizasyonlarda yeterince özen gösterilmiyor. Bu arada şapkana da bayıldım :)
http://kurabiyegibikiz.blogspot.com

Yorumlar