x Instagram

Özleyenim Var mı?


Bu yazı özetle benim bolca bıdırdandığım bir yazı olacak,ürün tanıtımı,kombin yazısı ya da blogumda sık sık gördüğünüz tarzda bir yazı olmayacak yani,bunu bilerek devam edin okumaya ya da okumamaya :)
Bıdırdanmak deyince de yakınacağım diye anlamayın,hayat işte,sıkıcı ya da kötü şeylerin yanında güzel,keyiflendirici şeylerde oluyor.Bunlar üzerine yazmak istedim :)
Başlığı öyle yazdım çünkü gerçekten merak ediyorum ,uzun bir zamandır ilgilenipte yazamadım canım bloguma,sizlere ..Acaba özleyenim var mı diye :)
Sebebi evet vizelerim vardı ama sadece bu değil, bir çok şey son zamanlarda hayatımda yerinden kaymış durumda, herşeyi yerli yerine koymaya çalışmak, sürekli birşeylere çalışmak,çalışmak çalışmak.. 
 Durup düşününce evet yakınabilecek bir sürü şey kolaylıkla bulunabiliyor,siz bulamayınca sağolsun etraftaki hasta ruhlu bir çok insan,sizin için sinir bozucu durumlar yaratabiliyor :) Ama yine de gülümsemeyi,etrafımdaki küçük şeyleri farkedip mutlu olmayı biliyorum,umut dolu bakıyorum,uzun süre karamsar,mutsuz kalamıyorum.
Çünkü dönüp geçmişime bakınca o yakındığım ya da başıma gelmiş tüm kötü şeyler,insanlar bir şekilde geçmiş,geçmişte kalmış,çoğu unutulmuş,ama güzel şeyler,güzel anılar,güzel insanlar öyle mi? Sesler,renkler,kokular ,hepsi yerli yerinde,hatırlamak isteyip geriye baktığınızda pırıl pırıl capcanlı size geliyor.
Ne olursa olsun bunu unutmamalı . :) 

Vizeler bitti, şükürler olsun, halim olsa bir Kordona inip göbek atacağım ama eve zor attım kendimi :D 
En kötüsü de uykusuzluk..Gece çalışabilen bir insanım ve malesef gün içinde uyuyabilen biri değilim.Bazı arkadaşlarım sınav çıkışı eve geldiklerinde bir iki saat uyuyup sonrasında kalkıp çalışabiliyor mesela ben hayatta yapamıyorum bunu :D Öncelikle hala çalışmamın devam etmesi gerektiği hissi uyutmuyor ayrıca ben karanlık olmadan uyuyamam düzgün uyku asla ,böyle de garibim :D Sizlerin nasıl gidiyor okullarınız,sınavlarınız?
Bu resmi paylaşmamın nedeni komik bir hikayesinin olması !
Çok beğendiğim bazı resimleri masaüstümde bir klasörde saklarım ben.Resimlere bakarken bu kızın resmi ekranımda açık kalmıştı ve o sırada annem odama geldi.Resmi görünce ceketini ne zaman aldın,ben nasıl görmedim dedi,bende önce üstüme baktım ne ceketi ne oluyor,sonra o hafif bir çığlık attı ' aa bu sen değilsin' diye :D Bende inanamadım cidden bu kıza mı benziyorum falan diye konuşurken ,gel kardeşinde deneyelim dedi.Ve kardeşim resmen tanımadı,ben olduğunu iddaa etti resimdekinin.. :o En komiği babamın yüzüydü.Resmi gösterdim yüzü babalara özgü değişimlere uğradı(bu mekan neresi,arkadakiler kim,yanındaki kim vs ) :D ve tanımadı,söylediğimde de inanamadı bir süre.Eğlenceye doyamayan ben bu seferde facebook profilim yaptım ve arkadaşlarım ben sandı o.o İnsanın cidden kendini gördüğü halle başkalarının gördüğü ne kadar değişikmiş :D Benzediğimizi biliyorum da o kadar olduğunu göremiyorum benzerliğin hala,filmde oynayayım ben o zaman :p hahaha boydan kaybediyorum,ah hep boydan :p
En acaip yazım bu oldu sanırım,oradan oraya zıplayıp,bambaşka şeylerden bahsediyorum,kusuruma bakmayın :D.Bu arada tekrar ilk bloguma başladığım gibi yazacağım,nedense son aylarda habire kozmetik,ürün vs değerlendirmesi yapmışım..Artık daha çok DIY (kendin yap) projelere,kombin yazılarına,inspo resim paylaşımına,kitaplara,filmlere ve bıdırdanma yazılarına yer vereceğim :)


Bu arada paylaşmadan edemedim, vizelerimin bittiği bugünle, siparişlerimin kargolarının bugün gelmesi beni çok ama çok mutlu etti :) İlk Hello Kitty'li ürünüm sanırım,hello kitty fanı olmasam da ,bunu çok sevimli bulduğumdan ve laptobuma mouse ihtiyacım olduğundan aldım.
Avon'un bu maskarasını da çok merak ediyordum,maskaram bitmiş,bu sayıya özel yeni ambalajı varken onu da attım sepete :) 
VS İzmir'de benim bildiğim hiçbir mağazada satılmıyor,o yüzden online aldım.Aslında Bombshell parfümünü çok istesem de online uçuk fiyatlara satıldığından almadım.Bunu da sevdim, sıcak havalarda (ki İzmire sanki geldi bile) kurtarıcım olacak.

Ve en garip yazımı burada sonlandırıyorum :D Beni özlediyseniz ses verin,mutlu olayım :) Ben sizleri özledim!!
sevgiler



3 comments:

wantthefashion

özlendin tabpostlar bekleniyor muck muck :)

Aquaris Blog

evet varrrrr ben ozledım :)
ve o kızaa benzıyorsan cok cok güzelsın demektır

uftade

wtf? : hehe gelecekler :D :3
kova kadını : yaşasın özleyenlerim var :D
ben hala o kadar benzetemiyorum ya öz babam kardeşim benzettiyse .. :D bilmiyorum canım çok garip şeyler bunlar:D

Yorumlar