x Instagram

Haftanın Gözdeleri / Weekly favorites

Merhabalar ! Tam havalar güzelleşti diye sevinirken böyle bulutlu bir İzmir sabahına uyanmak biraz üzücü.Umarım yaz tekrar! geri gelir :) Siz ne düşünüyorsunuz,yoksa kış sevenlerden misiniz? 
 Bugünün yazısı haftanın gözdeleri ,yani bu hafta en çok neleri severek kullanmışım onu görüyorsunuz resimlerde. 

Hello everyone ! Its kinda sad to wake up and see this cloudy weather for the weekend. I really hope summer and sun will come back to us soon! 
I have 7 favs. this week, will talk about them in this post, hope you enjoy..
tha balm : powder to the people brush/ fırçası : Biliyorum alalı çok olmadı ama aldığım günden (perşembe sabahı ) beri kullanıyorum ve çok seviyorum, pudra ve allığı çok başarılı uyguluyor :) 
I got this brush at thursday and using it every single day! It works great for applying powder and blush! :)  
rimmel london 1000 kisses lipstick / ruj (grippy grape ) : Rimmel'in bu ruj serisine ba-yı-lı-yo-rum! Sürünce gerçekten yemek yiyip birşeyler içtiğimde hala yerinde duran, etrafa bulaşmayan bir ruj.Renk skalası da çok hoş,favorilerimden biri grippy grape. 
I really LOVE  this lipstick serie by Rimmel . After applying it, it stays even i eat or drink smt.  ,so good. Also has great color shade, mine is in color Grippy Grape.
Catherine Arley Powder/ pudra : Sanırım bu benim 4. kutum. 5 numarasını severek kullanıyorum, yaz için sanırım başka bir pudra alacağım,çünkü rengi açık kaçacak,var mı öneriniz? 
Its  my 4th repurschase of this powder. Such a great powder also really cheap. :) But i am thinking to get another powder for the summer, cause this will be too light for me soon..Anyone have suggestions for me?
Golden Rose Terracota stardust blush / allık : Yaza en çok yakıştırdığım allık. İçindeki hafif ışıltılar,verdiği renk yazın yanaklarda harika duruyor, çok sağlıklı bir görüntü ortaya çıkıyor,herkese öneririm.Fiyatına göre miktarı da çok iyi : 9 g 
This is my fav. blush for summer. It has some shimmer in it and gives such a pretty , healthy look to your face. Such a good price and you get 9g product. 

Lancome Tresor in love perfume /parfüm : Meyveli ,güllü bir kokuymuş kendisi !? Meyveli ve güllü kokulardan nefret eden ben bu parfüme aşık oldum?! Sanırım gülün Taif gülü olmasından , normal gül gibi kokmuyor, sofistike koku nasıl birşey diye merak ediyorsanız gidin koklayın bu kokuyu.. Genç sofistike bir koku. :) 
Its fruity and rosey smell. .And me who hates the smell of roses and fruity perfumes LOVE  this perfume?!! Maybe cause it has Taif rose in it which doesn't smell like usual roses..If you are wondering whats the smell of sophisticated young women, go and  try  this one. :)
Rival de loop eyeliner (carbon ): İki senedir neredeyse her gün eyeinerımı bu ürünle yapıyorum. Maybelline'e mac'e paralar dökmeye değmeyeceğini düşünüyorum..? Sevdiğim o koyu, siyah rengi veriyor bu ürün. Yaz aylarında bile  tüm gün yerinde kalıyor, ovuşturmadan yüzümü yıkarsam çıkmıyor, denize girmişliğim var yerinde kaldı bu ürün haha :D geçen senelerde ismi sadece black diye geçiyordu şu an değişmiş : carbon ama renk aynı :) fiyatı da 8 küsür liraydı. Bence denemekle birşey kaybetmezsiniz.
I have been using this eyeliner almost for two years!. They changed the name of it from black to carbon but still same color and product. Its co cheap but still such a great quality. It stays all day and even in that crazy hot summer days..I went to sea and swim with this on and it stayed perfectly lol ! 
Essence - off to the miami! nail polish / oje :  Yine aldığım günden beri ( perşembe ) her gün tırnaklarımda olan renk.. Fırçası çok kullanışlı iki seferde , hatta minik parmaklarda tek seferde sürüp işinizi bitiriyorsunuz. :) Rengine zaten bayılıyorum, essence ojeleri sevmeyen yok sanırım . 
Haftanın gözdeleri bu kadar. :)
This was on my nails since Thursday. I really like the smart brush of it. With only single move you are managing to apply product to your nail perfectly. I don't know anyone who doesn't like essence nail polishes. :D
And thats all for my weekly favs. :)

 
Eklemeden edemedim, bakın kim Mary Lou' ya kavuşmuş :p Dün akşam saatlerinde tekrar gratise(buca- şirinyer şubesi ) uğrayınca ne göreyim bomboş balm standını en baştan doldurmuşlar, gözlerime inanamadım! Gratisi bir kez daha tebrik ediyorum , normalde standlar boşalır bir daha da doldurulmazdı.. Hemen kaptım tabi ki bu sefer Mary'i , artık bizi kimseler ayıramaz :D Son kez duyuruyorum,twitterdan da dün duyurmuştum alamadığınız varsa şirinyere bir uğrayın derim ;)
Umarım okuması keyifli bir yazı olmuştur, bahsettiğim ürünlerden kullandığınız var mı? neler düşünüyorsunuz,yorumlarınıza eklemeyi unutmayın.

Also look who got herself Mary Lou finally? Yeah its me ,its me!! lol I went to Gratis again and saw they refulled balm stands ! I quickly grab this for myself since it was still %50 off price. Now noone can seperate me and Mary anymore.. :D
I hope you enjoyed reading today's post. Don't forget to leave comments to me. Also have you tried any of this products before?
lots of love
sevgiler
x



3 comments:

Nerwen

Aradığını bulmana sevindim canım ikinci seferde ikimiz de şanslı çıktık yuppi :D

uftade

aynen canım :D sen de ikincide fırçayı mı buldun ,naptın?

Nerwen

Eveeet fırçanın küçüğünü buldum :)

Yorumlar