x Instagram

Yazın vazgeçilmez kozmetik ürünleri / Summer Must haves


Herkese merhaba! Temmuz ayına yeni başlamışken yazın benim için kurtarıcı olan, severek kullandığım ürünlerden bahsetmek istedim.
Hi ! Since its July, i want to write a post like this. Product i love using during summer :)






L'oreal Glam Bronze benim ilk duyduğumda hakkında kararsız kaldığım bir fondötendi. Işıltı kelimesini ne zaman duysam zaten şüpheye düşerim, disko topu misali parlayan bir cilt kabus gibi. Mağazada denediğimde hoşuma gitti ve aldım. Zaten bronz olan tenime çok sağlıklı ve hoş bir ışıltı veriyor, benim gibi ışıltıdan korkup kaçan arkadaşların bir denemesini tavsiye ederim.
Balm sexy mama pudra ise en sevdiğim pudra. Pudrasız bir yaz düşünemiyorum. L'oreal, rimmel vs birçok pudra kullandım ama hiçbirini bunun kadar başarılı bulup sevemedim. Bu 3. paketim :) Transparan olması özellikle yazın bronz tende çok ama çok işe yarıyor. 

When i first heard about this L'oreal Glam bronze foundation it made me worried. Cause i hate glitter and shimmer, especially on my skin lol But when i tried , it didnt give me that scary shiny face and i actually really loved it. It gives such a healthy look especiallly now, on my tanned skin.
 Sexy mama by Balm is my favorite powder. It does its job really well, no shinny looking during the day. I can't imagine a summer without powder. Its transparente so i didnt have to buy a different powder cause of change of my skin's color on the summer.


Nivea Güneş Yağı. Öncelikle nivea kadar başarılı bulduğum hiçbir güneş koruyucu ürün üreten marka yok. Ne kadar iyi koruduğuna dair birkaç komik deneyimim ve gözlemimde var. Bu yüzden koruyucu dışındaki bronzlaşmaya yardımcı ürünlerini de denemek istedim. Bu yağı gerçekten başarılı buldum. Yalnız çok dikkat etmeniz gereken birşey var. Yaklaşık iki hatta üç kez denize/ havuza gittikten sonraki ( bolca güneş koruyucu üstünüze sürdükten sonra ) güneşlenmelerinizde kullanın. Yoksa ilk gidişinizde bunu üstünüze boca edip birde güneş altına yatarsanız, güneş yanığı olursunuz, birde o güneş size öyle bir çarpar ki.. Yaz uzun, aceleye gerek yok. :) Bu arada kokusu muhteşem, ben önce koruyucu kremimi sürüyorum, arkasından bunu uyguluyorum, hemen emilmesi de bir artı, nefret ederim vıcıklık ve yağdan çünkü.
Down under naturals argan yağlı saç bakım serumu. Geçen yaz bozulan yağımı yeniledim, çünkü geçtiğimiz yaz inanılmaz derecede memnun kalmıştım. Bozulma sebebi vs için yazdığımda hiçbir yanıt alamadığım Selen Kozmetik'e selam olsun bu arada.. 
Ben bu ürünü denizden çıkar çıkmaz saç uçlarıma sürüyorum, normalde deniz ve yaz sırasında çok yıpranan saçlarıma geçen yaz hiçbir şey olmamıştı bu serum sayesinde, o yüzden bu yazda kullanmaya devam ediyorum.
Batiste kuru şampuan ise hergün banyo yapmama rağmen yaz sıcağı sağolsun saçımın kötü göründüğünü düşündüğüm anlarda kurtarıcım oluyor. Ayrıca kokusu muhteşem, batisteyi deneyecekseniz kesinlikle bu çeşidinden başlayın derim.

   I love nivea sun creams. I think they are the best. So i wanted to try their other sun products like this sun oil for bronzing. It really works good. But dont forget to use a spf 30/50 sun cream before it. And dont use it on your first time at the beach, cause you will only get burned. Summer is long so be patient. :)
   I use this argan oil serum just after swimming on the sea. It protected my hair really well last summer, so i purchased another one for this summer.
This dry shampoo by batiste is amazing. Even i shower everyday, on these summer days my hair.. well sometimes doesnt look very good lol So i use this one and instamtly gives my hair a great volume,very clean looking and great smell. İf you re thinking to try batiste dry shampoos, starts with this one.


Yazın olmazsa olmazları bence canlı renkli ojeler, benim kendime en çok yakıştırdığım bu mercan renkleri.
Essence off to miami ( adı bile yazı çağrıştırıyor. ) ve golden rose rich colour 17 numara. 
Resimlere eklemeyi unuttuğum bir ürün ise Caudalie' nin beauty elixir yüz spreyi. Bunaldığım anda bir fısla yüzümü yıkamış gibi ferahlatıyor. Gerçekten çok güzel.
Son olarak ise yaz favorisi parfümüm D&G light blue ( artık imzam olmuş kokudur kendisi) ve bu yaz başında aldığım ve yarısınıı bitirmeyi başardığım! Armani'den Acqua di gioia. Ferah, canlandırıcı, enerjik bir koku. 

I think nail polishes are must haves for summer. I love using colar colurs during summer. Golden rose rich colour 17 and essence 109- off to miami ( even the name of it remind you summer ) lol.
I forgot to add to pics but there is another product i love using summer. Its Caudalie beauty elixir. One spray to face instatntly feels like you just washed your face. Brilliant.
Acqua di gioia by Armani is what i use for summer days. I got this at the beginning of summer but used up half of it already, gasp :o It smell very fresh, energetic.
Other then is using my signature perfume D&G light blue.

Yazın severek kullandığım ürünler böyle. Bir sorunuz olursa lütfen çekinmeden yorumunuza ekleyin.Blog çekilişimin son günleri, ona da katılmayı unutmayın :)
sevgiler
These are everything for my summer must haves. Don't hesitate to add questions to your comments if you have any. Also join my international giveaway since just a few days left to finish it.
have a nice day!
x



4 comments:

viva

Down Under sac yagini merak ettim, dek gelirsem bende deniyecegim mutlaka :)

tugce

@viva : Kesinlikle denemelisin, özellikle deniz sonrası yarattığı farkı göreceksin :-*

1rimel1allik

Yine harika bir yazı olmuş :) Cildin normalde yağlı mıydı canım senin bu Loreal acaba bana uyar mı emin olamadım *.*

Sitenin tasarımı o kadar güzel ki arada açıp bakıyorum :D Sen mi yaptın şahane yahu

tugce

@Merve : çok teşekkür ederim ^^ Yazları yağlıya dönüyor cildim, seninde aynıysa bir problem yaşayacağını sanmıyorum Loreal ile. Bu arada gratis,watsons yerine önce Hobi mağazasına bak derim, fiyatları çok daha uygun oluyor ;)
haha kardeşim sağolsun site onun eseri :D çok sevinecek bu yorumunu duyunca :-*

Yorumlar