x Instagram

Shiseido Perfect Cleansing Oil / Shiseido Perfect Cleansing Oil Review

 Merhaba, bugün Shiseido markasına ait perfect cleansing oil, yani makyaj temizleyici yağdan bahsedeceğim. Ürünü 15 haftadır kullanıyorum. Makyajımı temizlerken, bu yağ dışında hiçbir şey kullanmıyorum. İlk aldığımda Cleansing yazısının oraya kadar doluydu şişe, tam 15 haftadır aralıksız kullanım sonucu ne seviyeye inmiş görebiliyorsunuz, ki bu da ürünün ne kadar bereketli olduğunu gösteriyor.
Cleansing oil, mineral ve üzüm çekirdeği yağı merkezli bir temizleme yağı, hem göz hem yüz makyajınızı çıkarırken kullanabiliyorsunuz.
Makyajlı cildime, su vs değdirmeden direkt bunu uyguluyorum. Avucuma makyajımın yoğunluğuna göre yarım ya da bir tam pompa sıkıp, gözlerimden başlayıp dairesel hareketlerle uyguluyorum. Tüm makyaj adeta eriyor, hemen arkasından 4-5 kez su ile duruluyorum ve makyajımdan kurtulmuş oluyorum. Ben sonrasında tchibo temizleme aletimle geçtiğimde bile fırçam bembeyaz kalıyor, buradan makyajı başka bir temizleyiciye gerek kalmadan gerçekten çıkardığını anlıyorum. Suya dayanıklı göz kalemi ve maskarayı da gayet güzel eritip temizlediğini belirteyim.
İçeriğini de paylaşmak istedim:
Hi, today i will review Shiseido Perfect Cleansing Oil which is an mineral and grapeseed oil based eye/ face make up remower.
I' ve been using this for more then 15 weeks, and this is the only product i am using to remove my make up. When i first buy this, product was full till writint Cleansing part, so you can see how little product actually being used for 15 weeks, which is great! 
I use half or one pump to remove my makeup depends on how heavy make up i am wearing that day. I am applying it to my dry face with massaging circles. It melts make up immadieatly, and after i use my tchibo face cleanser brush, i can see brush is perfectly white which means oil removed all of my make up. I' ve tried with waterproof eyepencil and mascara too, and got same great results.
Let 's also see ingridients: 
 
 

 Ben makyajımı çıkarırken cildimi kazır gibi değilde, bakım yaparmış gibi gelen yağ tipi temizleyicileri çok sevdiğimden, tam da aradığımı bulduğumu düşünüyorum. Bu kadar verimli olmasa belki başka yağ temizleyici arayışına girebilirdim yoksa.
Douglaslar ve Tekin Acarlarda fiyatı 99 tl, Sephorada 105 tl.
180 ml.
Yağ şeklinde temizleyici arayan herkese, iç rahatlığıyla benim favorim olan bu ürünü öneriyorum.
Mutlu cumalar, harika haftasonları diyip, yazıma son veriyorum. ^^
I love using oil type of make up removers most. Because its feels like i am pampering and massaging my skin. lol So we can say i found my favorite make up remover.
180 ml product is $32 / £24 which i think a great price for smt. you will need kinda forever .lol
If you also love oil kind of cleaners, i am highly suggesting you to try Shiseido Percect Cleansing Oil.
Have a great weekend!
x





2 comments:

Siri yaşam

Cildin kuru mu? Yağlı ciltli olduğum için bunlardan hep uzak duruyorum. Gerçi ben de shiseido benefiance ın temizleme köpüğünü çok severek kullanıyorum.

tugce

@siri cildim karma artı çok hassas ve alerjik benim, her cilt kullanilabilir, ekstra bir yaglama vs yapmiyor, makyaji eritiyor, sonrasinda suyla zaten yıkiyorsunuz, yuzunuzde kalmiyor :)

Yorumlar