x Instagram

Dove kırık uçlara karşı etkili yeni seri



Merhaba bugün bana Dove’ un bir süre önce denemem için yolladığı yeni serisi kırık saçlara karşı etkili şampuanı, bakım kremi ve seride en sevdiğim ürün olan bakım kürünü anlatacağım.

Benim saçlarım çok uzun ve dolayısıyla bakımı da daha zor ve zaman istiyor. Tek problemim ise zamanla uçlarında oluşan kırıklar ve bu yüzden ortaya çıkan görüntü. Hele de benim gibi saçlarını uzatmayı seven biriyseniz, bu kırıklarla kestirmeden başa çıkmanın yollarını arıyorsunuz.

Öncelikle şampuandan bahsedeyim. Klasik  dove kokusu bu üründe de var, çok az miktarda kullanmanız güzel bir şekilde köpürmesine ve temizlemesine yeterli oluyor.

Saç bakım kremini haftada sadece iki kere kullanıyorum, ve sadece saçımın ortasından uçlarına kadar olan bölgeye uygulayıp, 1-2 dakika bekledikten sonra duruluyorum. Anında yumuşacık oluyorlar.

En sevdiğim bakım kürü ise, her gün kullanabileceğiniz bir ürün. Nemi alınmış saçlarınıza 2 pompa kadar yedirerek uyguluyorsunuz ve durulamıyorsunuz. Bu ürün 3 kullanım sonrası yüzde 80’ e kadar onarım sağlayacağını iddia ediyor. Ben kullanım sonrası saç uçlarımın çok daha güzel göründüklerini gözlemledim, tabi yüzdesini elimde tespit edecek donanım olmadığından bilemiyorum, ama dediğim gibi kesinlikle gözle fark edilebilir iyileşme oluyor.

Dove®,  bu seriyi özellikle kırıklarından dolayı saçlarını kestirmek zorunda kalan ama aslında uzun saçlar isteyen kadınlar için tasarlamış.

Tam olarak nasıl etki ettiğini merak ettim ve sitelerinden şuna ulaştım:

Dove’un kırık uçlu saçlar için geliştirdiği seride bulunan “Polielektrolit Kompleks (PEC)” teknolojisi sayesinde kadınlar, saçlarını sık sık kestirmek zorunda kalmaktan kurtuluyor. Türkiye’de bir ilk olan PEC teknolojisi, içindeki pozitif ve negatif yüklerin birbirini çekmesiyle kırık uçların birbirine mıknatıs etkisiyle yapışmasını ve saç uçlarının yeniden sağlıklı görünüme kavuşmasını sağlıyor. 

Son olarakta ürünlerin fiyatları şu şekilde:
Dove Kırık Uçlara Karşı Etkili Şampuan 600 ml: 11.95
Dove Kırık Uçlara Karşı Etkili Saç Kremi 600 ml: 11.95
Dove Kırık Uçlara Karşı Etkili Saç Bakım Kürü 125 ml: 16.95



0 comments:

Yorumlar