x Instagram

Bitenler / EMPTIES



Hello, I managed to finish some stuff again so gonna write about them now. Tbh i always find it annoying to collect empties and that's the main reason why my empties post always have only few produts lol
Merhaba, yine birşeyler bitirmeyi başarmışken yazmak istedim. Cidden bitenlerin ambalajlarını saklamaktan nefret ediyorum, bu yüzden bitenler yazılarım hep az üründen oluşuyor. :)


Alterra makeup remover tissue was dissapointing. I disliked the smell, and to be able to remove ur eye makeup u need to rub it well on ur eyes which i really don't like to do. I wouldnt recommend it.
On the other hand there is one one product i already repurchased! Batiste xxl dry shampoo is just amazing! It gives such an amazing volume, its a great dry shampoo n plus it smells heavenly. Just get this one if you are looking for a dry shampoo, it wouldnt be dissapointment.
Dirty works coconut body wash is a great catch if you also like smell of coconuts! Packaging is a plus cause of its cuteness lol. I think it would be a great choice to use especially on summer.
I am really bummed out that my skin79  bb cream finished cause there is no way i can buy it in here from stores. It is definetly a great bb cream. You can find my full review here
Alterra makyaj çıkarıcı mendiller gerçekten hayal kırıklığı oldu. Kokusunu hiç beğenmedim, tabi bu zevk meselesi sonuçta. Ama makyaj çıkarmasını da başarılı bulmadım. Özellikle göz makyajını çıkarmak için iyice mendille gözünüzü ovalamanız gerekiyor ve bu hiç hoşuma gitmiyor ayrıca gözlerinizi tahriş ediyor. Tavsiye etmiyorum.
 Batiste xxl kuru şampuan ise bir kuru şampuandan beklenen herşeyi yapıyor, üstüne saçlarınıza hacimde verip misler gibi kokmasını sağlıyor. Yenisini çoktan aldım bile, kuru şampuan arayışındaysanız içiniz rahat alabilirsiniz, benim gözümde piyasadaki tek kuru şampuan.
Dirty works hindistan cevizli vücut şampuanı özellikle yaz için harika bir seçim, misler gibi kokuyor ve uzunca bir süre de yetiyor.
Skin79 bb kremimin bitmesine çok üzüldüm, tr de bulmak gerçi çok daha kolay artık ama sanırım yeniden almak için sonbaharı ve bir indirimi bekleyeceğim. Hakkında yazdığım detaylı yazıyı burada bulabilirsiniz. tıktık


Neutrogena pore shine peeling jel is smt really interesting. I never had a product which did good or bad before.It does nothing at all before. lol Only good thing i can say about this, it really wakes u up in the mornings n smells very fresh.
Emotion deo asian garden was a great deo n had lovely smell, i will definetly will get deo from this brand again.
Neutrogena' nın bu yüz jeli gibi bir ürüne ilk kez rastlıyorum. Bir ürün nasıl hiçbir şey yapmaz? Ne iyi ne kötü :D Hakkında söyleyebileceğim tek şey, sabahları kullandığınızda kokusu uyanmanıza biraz yardımcı oluyor.
Emotion asian garden deodorantı gerçekten çok güzel. Bunu bitirdikten sonra 2 farklı marka alıp denedim ve bitirmeden yine emotion marka deodoranta geri döndüm. Kullanırken pek önemsememişim ama gerçekten çok iyi bir deodorantmış, özellikle bu sıcak yaz günlerinde bir şans verin kendisine.
That was everything i managed to use up. I am planning to write some really great foundations for summer such as Burberry n loreal also recently found out a brand for dupe mac lipsticks, i do not plan to get any mac lipsticks anymore haha 
hope you all having a great holiday! 
x
Hepsi bu kadardı. Önümüzdeki günlerde birkaç fondöten ( burberry ve loreal gibi ) yazısı yazmayı planlıyorum, ayrıca çok sevdiğim bir ruj serisi buldum ve resmen çıldırıp bir sürü aldım, onlarında duruşlarını fotoğraflayıp bir yazı oluşturacağım.
Umarım tatiliniz güzel geçiyordur, benimki hala başlamadı diyebilirim, bir aksilik olmazsa siz bu yazıyı okurken ben bu yaz ilk kez denize girmeye gidiyor olup, kendi tatilimi sonunda ilan etmiş olacağım :D 
sevgiler



3 comments:

Siri yaşam

İyi tatiller ^.^

tugce

@Siri çok teşekkür ederim :-*

Zero Waste Blonde

I love batisse XXL dry shampoo its so good.
www.blushinginlife.blogspot.co.uk

Yorumlar