x Instagram

Gene alışveriş yaptım ben !

Bardaktan boşanırcasına yağmur yağarken(İzmir'in yağmurunu bilen bilir ) ,baharlık ayakkabı alan pek insan var mıdır bilmiyorum ama benim yaptığım buydu.Ipıslak,yorgun,üşümüşken bahara duyduğum o özlemin iyice şahlanmasıyla yaptım bunu diyip kendimi avutmak istiyorum.
İzmir'i ve yağmuru çok seviyorum ama İzmir'in yağmuru beni çıldırtabiliyor.Yağmur dediğin böyle efendi efendi tepeden yağar değil mi? Mantıkta öyle olması gerektiğini söyler zaten,açarsın şemsiyeni ya da dinene kadar sığınacak bir yer bulursun.
Ama İzmir'de neredeyse yukarısı hariç her taraftan yağıyor ! Bornova metroda üst yolun altına sığındık ,üstümüzde kocaman bilmem kaç şeritli yol var yani! yok oradayken bile yedik yağmuru,gerçekten yaşamanız lazım bunu anlatılmıyor ne var yani amma abartmış diyorsunuzdur siz şimdi ,o ana bir denk gelin diyorum sadece,kıyamet filmleri gibi :D  Rüzgara buradan tüm sevgimi yolluyorum, yanaklarından öpüyorum.Lisedeyken az mı çektik?eteklerimizi mi tutalım,çantamızı,kitaplarımızı,aynı anda önümüzü görmeye mi çalışalım yüzümüzü kapayan saçlardan :D 
İki teyzeyi şu şekilde teori oluştururken duymuştum,hiç unutmuyorum.İzmir'in kızlarının güzel olmasını bir nevi rüzgara bağladılar.Neymiş etekleri havalanıyor,saçları uçuşuyormuş falan filan o.o 
Neyse efenim gelelim aldığım ayakkablara ya da babet mi denir bilmiyorum ..
 Yanlarındaki örgüye bayıldım!

Laciverti de çok hoşuma gitmişti,neredeyse onu da alıyordum ki 36 numarasının kalmadığı ortaya çıktı,bunu kendimi durdurmam için bir işaret olarak alıp 'getirebiliriz ' sözlerini kabul etmedim,arkama bakmadan kaçtım.Yoksa biliyorum kendimi ben, iki saniyede yeni bir ayakkabı beğenebilirdim :D
Bu da aldığım bir diğer ürün,bugün elime geçti aslında,çok heyecanlıyım.Bir süre kullandıktan sonra ayrıntılı bir yazı yazabilirim. 


Şimdilik bu kadar ^^



5 comments:

Unknown

İzmirlilerin güzellik sırrı demek etek ucusması falan çok güldüm ama bilmezmıyım o yagmuru ne fön bırakır ne üst baş:)))
Güle güle kullan canım ayakkabın çok kullanışlı ve güzel:)

uftade

Teyzeler çözmüş öyleymiş :D
teşekkürler canım ^^

Junkhead

Ayakkabı çok ciciymiş,Misshadan bende de var kullanıyorum ara ara :) Hafif ve doğal bir görünüm veriyor,pek kapatıcı değil . Güle güle kullan canım ;)

Unknown

güle güle kullan tatlım missha rüya krem umarım sende seversin memnun kalırsın :)

DECO☆deniquo

teyze kültürünü esefle kınıyorum, ne yani ankara'ya taşınınca güzellik filan kalmıyor mu?
merve'ye katılıyorum, asıl izmir'de güzel olmak challenge! sırf deli rüzgar, abuk yağmur değil ki, yazın sıcakta makyaj mı dayanıyor, fön mü kalıyor? yok hiç hazmedemedim :P

Yorumlar