x Instagram

Kendin Yap

Bunu buldum ve çok hoşuma gitti.En kısa zamanda kendime bir tane yapmak istiyorum,aynen bu tarz siyah ve gri iki büyük uzun kollum var,sonuçlarıda koyarım :D

Bu arada aşırı yorgun ve birazda sinirleri yıpranmış haldeyim.Sebebi de benim çok güzel üniversitem Ege Üniversitesi ve bize hiç aksatmadan her sene kayıtlanmada yaşattıkları rezillikler.Kocaman üniversitesin,bir adın ünün var.Bir sistem kurmayı beceremiyorlar.Her dönem farklı birşey.Bu dönemin sürprizi Ebys diye yeni bir sistem yapmış olmaları.Çok güzel menüleri,ama 2 kişi giriyor sistem çöküyor,olur mu böyle birşey? ya da krediler,ders seçimleri herşey karman çorman.Kimse ne yapacağına kime danışacağını bilmiyor.Bu seneye kadar facebook !? üzerinden herkes birbirine danışıp ne yapılacağını,ne olup bittiğini öğreniyordu.trajikomik..
Gülüyorum ama pek sağlıklı bir gülüş değil benimki :D neyse bir şekilde kayıtlanacağızda bakalım ne zaman .



2 comments:

Birkaselezzet blogspot.com

canım tanıştığıma memnun oldum
:)))
evet herkez kayıtta sıkıntı yaşıyor
çoook haklısın
:)))
bana da beklerim.

uftade

bende memnun oldum,şimdi baktım bloguna ve inanılmaz acıktım :d
takipteyim artık ^^

Yorumlar