x Instagram

Eylül Favorileri / September Favourites

I have a few favourites from last month which i want to share :) I got requests doing monthly favourites posts so here i am :)
Geçen ayın favorileri ile karşınızdayım :) Bu tarz yazı yazmamı isteyen okuyucularım oldu .Ben de bu isteklerini yerine getireyim dedim,umarım hoşunuza gider.:)


Let's start with nail polishes !! Green one is from Golden Rose number 234.My fav. color is green and this is the one of my fav. green shade :)  And other nail polish is from Essence , name is : be optimistic! (64) which i needed to be last month(being optimistic! ) lol
Then I have Golden Rose terracotta blush-stardust.I am in love with this product.Great quality and i love the color it gives to my cheeks and stays all day long. :)
Other fav. is a  baby kabuki brush from the balm.I use it with my blush.Its so tiny and do its job perfectly.
Also i love sponges .I used to like watsons one but this is pretty similar to it and already became my fav. :)
And lastly lipstick from Rimmel.I dont know what should i say about this..Its n lipsticot ak but its not a balm too lol Correct name is :Rimmel Lasting finish 1000 kisses transferproof lip tint+balm .What a long name! And my color is 400-eternal flame :p 
What i love about this ..It stay so long on the lips! When you eat /drink stuff it still keep stays there ,dont make red your glass or smt its that perfect and i def. need to get more of this. Also really like balm part too!It works great. 
Ojelerle  başlayalım.İlki Golden Rose 234 numara.En sevdiğim renk yeşildir ve bu favori yeşil tonlarından biri benim için. :) Sonraki ise Essence'ten be optimistic! 64 numara.Slogan tam anlamıyla geçen ayımı tanımlıyor.İyimser ol ! :) 
Sonrasında Goldern Rose terracotta allık var. Stardust-103 numara.Tüm gün kalıcılığından ve verdiği renkten çok memnunum.
Allığımı uyguladığım minik the balm kabuki fırçada favorilerim arasında.İşini gayet güzel yapıyor ve ufak olması benim için avantaj.
Süngerleri gerçekten çok seviyorum.Watsons olanı kullanırdım şimdi gratisten olanla tanıştık ve favorilerim arasına girdi bile ^^
Son olarak ben buna ne desem bilemedim dostlar bir ismi var ki,yazmaya üşeniyorum yine kopyala-yapıştır yapacağım : Rimmel Lasting finish 1000 kisses transferproof lip tint+balm o.o Dudak zımbırtısı diyeceğim.
Bir ucunda nemlendirisi var diğer ucu tahta kalemi gibi :) Kullanımını çok rahat ama o kalıcılığı yok mu! Ah o beni benden alan şey işte.Birşey yiiyip içiyorsunuz,bardağınıza ,peçetenize bulaşmıyor,efendi efendi duruyor dudaklarınızda.. Benim rengim 400 eternal flame,isterseniz dudaktaki duruşunu çekebilirim.Oldukça doğal bir renk.Bence denemek için önce bu tarz bir renkle başlayın :)

And thats all of my september favourites.^^ Hope you enjoyed reading and please share your thoughts too. :) Wish you all a great day !
Ve Eylül favorilerim bu kadar. ^^ Umarım okuması zevkli olmuştur.Lütfen yorum bırakmayı unutmayın :)
sevgiler 
xx



0 comments:

Yorumlar