x Instagram

Down Under Natural's Argan Oil Serisi Değerlendirme / Down Under Natural's Argan Oil Review

Merhaba ! 
Bugün Down Under Natural's Argan Yağlı Saç bakım serisi hakkında konuşacağım. 
7 mayıs günü Selen Kozmetik biz İzmirli bloggerları House Cafe' de ağırlayıp bu yeni çıkan serisi hakkında bilgilendirmişti. Hepimiz çok güzel ve keyifli bir gün geçirmiştik. Ayrıca resimde gördüğünüz ( saç bakım serumu hariç ) setten hepimize armağan etme inceliğini göstermişlerdi. Hepsine buradan teşekkür ediyorum :)

Hi everyone !
Today i will write a review about  Down Under Natural's new argan oil hair serie.
They've made a lovely launch about their new serie in 7th of May. As İzmir bloggers we had such a great day at Hause Cafe. They also gifted us their new serie (except hair serum ) . I wanted to thank them from here again for lovely gifts and day. :)



 Her ne kadar bu yazıyı yazmayı hemen istesemde, bir süre kullanıp öyle yazmayı daha mantıklı buldum. Tam 22 günlük bir süreçtir kullanıyorum hepsini. :) 
Seri besleyici ve kırılma karşıtı saç bakım serisi diye adlandırılmış. Kolay kırılan ve yıpranmış saçlara hitap ediyor. İçinde e vitamini, omega yağ asitleri, argan yağı ve keratin var. Piyasada olan bir çok benzerinin aksine içinde GERÇEK  argan yağı var :) (ayrıca paraben içermiyorlar )
I decided to write about this event and review after using products for at least 20 days. And here i am :)
The new serie works for people who have damaged, easily breakable hair. Unlike similar products at markets , this one has REAL argan oil in it with vitamin e and keratin.  (plus paraben free )


Saç bakım şampuanı :  Şu ana kadar alışık olduğum şampuanlardan farklı olarak aşırı köpürmüyor. Ama bu temizlemediği anlamına gelmiyor :) Tüm seri nedense bana hafif hindistan cevizi kokusu veriyormuş gibi geliyor, hindistan cevizi kokusuna bayılırım :) Genel olarak memnun kaldım şampuanından. Vadettiği hacimi veriyor mu emin değilim çünkü saçlarım zaten genelde hacimlidir. Ama ek parlaklık ve yumuşaklık verdiğini kesinlikle söyleyebilirim. Bitince tekrar almayı düşünebilirim
Saç bakım kremi : Ben saç bakım kremleri kullanmayı pek seven bir insan değilim. Genelde kullandıklarım saçımı aşırı yumuşatıyor, hiçbir şekle sokamıyorum, nefret ediyorum.. Ama bu kremin ayarı tam bana göre olmuş, ölçülü bir yumuşaklık veriyor. Tekrar bakım kremi alırsam kesinlikle tercihim bu olur.
Saç bakım maskesi : 3 ürün içinde en sevdiğim bu maske oldu ! Kullandığımda daha parlak oluyor saçlarım ve kesinlikle çok kolay taranıyor. Ayrıca nedense saç ucu kırıklarımın görüntüsünü de düzelttiğini şaşırarak farkettim (bir nevi pürüzsüzlük veriyor ) :o Bir başka güzel yanı ise saçınızda 1 dakika tutmanız yetiyor. Genelde maskeleri çok daha uzun süre tutmak gerekirken benim gibi sıkılgan insana tam bir mucize bu. Bitince hemen yenisi alınacak.


Hair care shampoo :  Its not foaming too much but that doesn't mean its not cleaning your hair. Also i really like the smell of shampoo and all serie.Kinda smell like coconut which i love :) I am not sure about if it gives extra volume to your hair since i already have volumed hair. But i can say it definetly gives extra softness and shine. I might consider buying this product again after finishing it.
Hair care conditioner :  I personally don't like using conditioners. Because most of the time they make my hair too soft and it makes it hard to style.. But this one gives perfect amount of softness. If i feel like buying a conditioner again, it will be definetly this one :)
Hair repair mask :  Amoung these 3 products mask is definetly my favorite one! I love it! It restores shine and softness. Helps to reduce split ends by nourishing hair and makes much much more easier to comb.
Also leaving it on your hair only 1 minute is being enough! Usually you need to keep masks on your hair much longer time but since i am lazy person this mask like lifesaver <3 lol I will definelty repurchase it after finishing.  


Sıvı saç kremi :  Uzun saçlı, saçları kolay taranmayan, çok karışan bir insan olarak sıvı saç kremleri her zaman aldığım , severek kullandığım ürünlerdir. Banyodan sonra saçlarım hala nemliyken sıkıp arkasından saçlarımı tarayarak uyguluyorum. Uzun zamandır Gliss sıvı saç kremini kullanıyordum, blogta daha önce yazmıştım ürünü çok sevsemde kokusuna da-ya-na-mı-yor-dum! Artık onun yerine geçmiş bir ürün oldu bu. Çok kolay taranıyor saçlarım ve misler gibi de kokuyor :D Bu arada belirteyim maskeyi kullandığım günler kesinlikle kullanmıyorum bunu, zaten gerekte kalmıyor. Tekrar tekrar alacağım bir ürün. Tek bir şikayetim var ürün hakkında , o da kapağı.. Ne kadar zor açılıyor öyle! Her seferinde bir yerlere uçuruyorum zaten kuvvetle açayım derken. :D Sizlere de oluyor mu bu?
Saç bakım serumu : Sanırım serinin en merak edilen ve en zor raflarda bulunan ürünü bu. Tanıtımda hepimizin denediği ve aklımızın kaldığı ürün.. Ben defalarca Watsons ve Gratislere girip aradım, en sonunda Alsancak Gratiste son bir adet bulup kaptım, ve aldığım günden beri hergün, evet her gün kullandım!
Daha önce hiç saç serumu kullanmamış biri olarak nedense uygulama sonrası yağlı görünümlü bir görüntü oluşucağını düşünüyordum. Yağlı gibi görünen ürünlere dokunmaya bile dayamıyorum zaten ( mesela bazı jöleler vs. )
Elinize sıkıp biraz bekleyin. Aynen su gibi kıvamı ve hissi, kesinlikle yağlı değil. Ben her dışarı çıkmadan önce (ya da denizden/ havuzdan  sonra ) elime bir fıs sıkıyorum sonra tüm saçıma ( özellikle uçlara) yediriyorum . Vadettiği anında pürüzsüz görünüm ve parlaklığı veriyor arkadaşlar. Görmeden inanmazdım, gidin Watsons ya da Gratislerde bir deneyin , eminim çok seveceksiniz. :)

leave-in conditioner spray :  Oh i love this kind of products! Mostly because i have long,not easy to comb hair. I was using Gliss spray one but even i like the product itself, i was hating the way it smell. So this product definetly took its place :) It works great and at the same time my hair smell amazing! Only thing bothers me about is : cap kinda hard to open! Everytime i manage to make it fly to otherside of the room lol Repurchase? Oh definetly ! 
hair repair serum :  Till this product i always thought serums will make your hair look greasy,you would feel like you have very oily hair. So i never go and buy a hair serum before. But at the launch when we try this everyone got impressed so much including me. So i purchased it and using it every single day since then! 
It instantly makes my hair look healtier, prettier and softer. Also every time i use this my hair never look fizzy! (thats another reason i love it ) I will keep repurchasing it happily :)




Serinin ayrıca vücut şampuanı ve vücut losyonu da var. Losyonu tanıtımda denemiştik ve kokusu çok hoşuma gitmişti. Şu an kullandığım vücut losyonu bittiğinde kesinlikle alıp deneyeceğim :)
Seri hakkındaki deneyim ve fikirlerim bu kadar. Herhangi bir sorunuz olursa lütfen çekinmeden sorun ^^ Seriden sizlerin kullandığı ürünler hangileri? Sizler saçlarınız için hangi farklı ürünleri kullanıyorsunuz? Düşüncelerinizi merak ediyorum :)
Marka hakkında daha geniş bilgi almak içinse aşağıdaki linklerden kendilerine ulaşabilirsiniz :) 

Argan oil serie also has a body wash and a body lotion. I really like the feel and smell of the body lotion at the launch. So i am thinking to purchase and try it after finishing my current body lotion. :)
If you have questions please don't hesitate to ask on your comments :) Also let me know what products are you using for your hair? 
for more information about brand and products you can check these links :

Facebook: https://www.facebook.com/DownUnderTurkiye?fref=ts

sevgiler
lots of love
xx








3 comments:

Unknown

Where can we purchase this online?

tugce

Sadly i don't think you can get these online :( But if you have Watsons ,Gratis or Rossmann shotes at where you live ,then you can find them in those stores :)

Anonymous

bakım maskesi nasıl kullanılıyor ? ıslak saça mı kuru saça mı ? saç uçlarına mı yoksa saç derisine mi?

Yorumlar