x Instagram

Yeniden Alışveriş / Another Haul



Kısa bir tatile çıkıp geldiğimi söylemiştim, bu sürede biraz alışverişte yaptım paylaşmak istedim :) 

 I've made some shopping while i was in holiday, in this post will show you what i got :)




Öncelikle 4 tane kitap aldım. Keşke daha fazla alsaydım diyorum şu an , üç tanesi bitti bile. Yazları kitap okumak için kışa göre çok daha fazla fırsat bulabiliyorum. Şu an sizler hangi kitapları okuyorsunuz yorumlarınıza eklerseniz bende alacaklar listeme eklerim ^^ Ayrıca okuduktan sonra kitaplar hakkında yazmamı ister misiniz? 
I bought 4 books but now thinking i should've bought more. I finished 3 of them already :D Tell me what you reading currently on your comments and i will add those to my read list. Also would you guys interested if i start writing book reviews?  
Türkçe dergilerden okumayı sevdiğim sadece iki dergi var. Biri Level ( son sayısını almıştım aslında şimdi yazarken farkediyorum resimlere koymayı unutmuşum ) diğeri de All dergisi. Moda dergisinden beklediğim ilham vermesi ve uçuk fiyatlara sahip olmaması.Yabancı olarak ise Company ve Glamour dergilerini çok seviyorum.Bence sizde takip etmelisiniz .Çoğu zaman hediyeleri de oluyor. Türkiye'de bulamayacağımız ufak boy ya da bazen tam boy ürünler harika birer fırsat oluyor. Nitekim bu sayısında iki taraflı bir rimel hediye etti Company. Çok hoşuma gitti, hiç krem gibi kokar mı rimel ? Kokarmış, yapısına ve duruşuna da bayıldım.
Pastelden iki oje. Pembeli olanın ( 5 numara ) içinde harika sarımsı simler var, koşun alın çok güzel :D diğeri 93 numara. 
107 numaralı kate moss rimmel ruju ne zamandır mağazada bitmeden yakalamaya çalışıyordum sonunda başardım.
son olarak Zara'dan bu uzun boğa başlı kolye. İlginçtir koca mağazada kıyafet namına hiç birşey beğenemedim son gittiğimde..

There are a few magazines i love reading : Level ( a gaming magazine) ,Glamour and Company. I bought latest Company and it also gifted such an awesome mascara. Seriously i never know a mascara can actually smell like a body lotion. lol 
Also got two nail polishes by Pastel. Pinky one has goldish shimmers ( no: 5 ) green one is number 93.
Bull head necklace is from Zara. Surprisingly i couldn't find anything worth to buy clothes wise last time i went there. ..
I finally bought  kate moss lipstick by rimmel number: 107. It was never been on stock.


Kıyafet bulamayınca sıkıntıdan parfümlere bakmaya başladım iki tanesi öyle hoşuma gitti ki , birini almadan edemedim. Resimde ki Zara femme zara.
Bir sonraki gidişimde ise Zara-Black amber'i almak istiyorum.

Since i could'nt find any clothes at Zara i started looking at perfumes. I really loved 2 of them but bought only one.Zara femme zara is mine now. :)
Next time i will definetly buy Zara-Black amber.


 Tatildeyken bikininizin başına birşey gelmesi çok sinir bir durum. Daha ilk günden aneneciğim astığım yerden almak isterken terastan en aşağı kata düşürmüş benimkileri ve bağlantı yerlerinde ki parçalar kırılmış. Hemen sabahtan Penti'ye attım kendimi ve bu şirin mi şirin parçaları aldım. Ben alırken farkettim ki büyük bir indirim var Penti' de sanırım hala devam ediyor, ihtiyacınız varsa kaçırmayın derim ;)

One of the most annoying situations on your holiday is when smt. happens to your bikini. It happened to me at the first day ! Thanx to my sweet grandmother hehe :) Instead i bought this pair from Penti, and i really love them.

 Elbiseyi önce ki yazımda nasıl kombinlediğimi gördünüz. 
Dork tişörtü sevip sevmediğimden henüz emin değilim, modeli ve kumaşına ba-yı-lı-yo-rum. Ama yazı hakkında aynı şeyi söyleyemeyeceğim :)
Kot şort Bershka'dan ,asla fazla şorta sahip olamazsınız değil mi :D

This cute dress from New look. I made an OOTD on my previous post with it.
Dork shirt by Primark. I am not sure if i like it or not yer. I really love the material and shape of it but about 'DORK' writing part i am not sure.
Jean short by Bershka because you can never have enough shorts :p

Hepsi bu kadar. Sizler neler aldınız son zamanlarda bakalım? Ve özellikle yorumlarınızda kitap önerilerinde de bulunursanız çok mutlu edersiniz beni <3
hepinize koca bir dondurma kasesi de içeren güzel bir gün diliyorum !
sevgiler 

That's everything i got. You guys bought anything recently? And please give me some book recommendations on your comments <3 
wish you all a great day and ice cream !
xx 




3 comments:

Oylesine Biri

Okuduğun kitapları yazmanı isterim şahsen. Özellikle şu kılıçların fırtınası serisini merak ediyorum. Bense en son şu iki kitabı okudum ve yazdım:
Otomatik portakal
http://blogumabandim.blogspot.com/2013/07/otomatik-portakal-anthony-burgess.html?showComment=1374237359228#c7299216969475111316

Cehennem
http://blogumabandim.blogspot.com/2013/07/cehennem-dan-brown.html

İkisini de tavsiye ederim. Ayrıca benim en favori kitaplarımdan Ahmet Altan İsyan Günlerinde Aşk ve Hermann Hesse den Siddhartha yı da şiddetle öneririm:)
Sevgiler

tugce

çok teşekkürler ,hemen listeme ekledim :) o zaman kolları sıvayıp bende yazacağım okuduğum kitapları :))

Unknown

Dork t-shirt ü sevme.

Yorumlar