x Instagram

Bugün ne giydim : monochrome / OOTD : monochrome


Havalar düzeleceğine gittikçe daha da sıcak bir hale geliyor yanılıyor muyum? :) 
Bugün rahat ama aynı zamanda biraz farklı ve şık birşeyler giymek istedim. 

I really can't wait for winter ! Its so hot which makes life diffcult.  Today i want to dress up more chic but still very comfy.





tişört: butik -- skort : Zara -- ayakkabılar : nine west
t-shirt : boutique -- skort : Zara -- wedges : nine west

I really love this t-shirt of mine. :)
 i hope you guys like my outfit, let me know on your comments
Wish you all a great day !
xx
 
Bu tişörtümü ve yüzüklerimi gerçekten çok seviyorum. :)

umarım beğenmişsinizdir , yorum bırakmayı unutmayın lütfen.

Hepinize güzel bir gün diliyorum  ^^

sevgiler



8 comments:

Luna

tisörtün cok seker^^
güzel kombin

tugce

Luna : teşekkürler canım :))

Junkhead

Çanta çok şekeer :) Eklem yüzükleri nerdeeen ?

tugce

Junkhead : teşekkürler canım ^^ uzun aramalardan sonra Alsancak kıbrıs şehitlerinde buldum. Sokağa girer girmez sağdaki ilk bijuteri de , kasanın yanına koymuştu. Eklem yüzüğü diye sorunca anlamıyorlar ,kendin kurcalaman gerekiyor :) fiyatı da tanesine 2.5 tl alarak beni de benden almıştı.. :(

Unknown

çok güzel bir kombin olmuş gene çok tatlısın yüzüklerine bayıldım :)

tugce

Eda: sağol Edacım :)) bende bayılarak kullanıyorum yüzüklerimi :)

Belleeamie

Skort'tan bendede var, Zara'dan olan mu bu :)
Bende hemen geldim,,
Tesekur ederim yorumun icin,
sevgiler tatlim

Jenny

I love this looks so pretty <3

www.krystelcouture.com

Yorumlar