x Instagram

Lush Review Model Bilbo ile / Lush Review with a little guest Bilbo


Merhaba ! Bugün sevdiğim iki Lush ürünü hakkında konuşacağım. Mankenimiz Bilbo'ya da resimlerdeki yardımı için teşekkürü borç bilirim. Kendisi her ne kadar çalışılması zor biri olsada ( sürekli sete fındık fıstık istemesi, hiperaktifliği ve kemirgenliği ) sonuçta güzel bir çalışma olduğuna inanıyorum. :) 
 Hello! Today i will talk about two Lush products i love.
I also wanna thank you my model Bilbo for his amazing work. He was a very hard model to work with ( always want food on set, biting everything and running around ) but i believe results are good. lol



Öncelikle biraz Lush hakkında konuşmak istiyorum. En sevdiğim yönü kesinlikle hayvanlar üzerinde deneye karşı olmaları, hayvanları kullanmamaları. Bir diğer sevdiğim yönü ise çoğu ürününün tamamen doğal olması. Her ürününün içinde tam olarak ne var biliyorsunuz.Yani kocaman kocaman yazmışlar. Ayrıca çalışanları gerçekten tüm ürünler hakkında eğitimli. En nefret ettiğim şey yanlış yönlendirilmek ve eksik bilgi verilmesi.

First i wanna talk about Lush. I really love that they are against animal testing and love projects they are supporting. Also i really like how almost all of their products are very fresh and natural. You can easily find out what exactly inside of their products and workers in Lush has really good knowlage about what they are selling! I reallly hate to deal with sellers who doesn't know much about things they sell or giving wrong information.


Tea Tree Water bir tonik. Yağlı ve siyah noktaları olmaya meyilli ciltler için uygun.Veganların kullanabileceği bir ürün. Cillte yağ dengesini sağlıyor, antiseptik özelliği var. Ayrıca yüzünüzde kalan makyaj kalıntılarını temizlemede veya gün içinde ferahlamak içinde kullanabiliyorsunuz. Tam içeriğini sitesinde bulabilirsiniz. Tık
 Ben gece yatmadan kullanmayı çok seviyorum bu ürünü. Kullandığım gecelerin sabahında cildimin çok daha güzel olduğunu gördüm. Ayrıca sabah ve akşam yüz temizleme rutinimden sonra tonik olarak kullanıyorum. Kokusu pek hoşuma gitmiyor ama zaten birkaç saniye sonra artık kokusunu hissetmiyorum.

Tea tree water is a toner water and for anyone with oily or spot prone skin. It has antibacterial, antiseptic and antimicrobal properties.It balances skin. Its also suitable for Vegans. You can find full ingredients in here : click
You can use it as a toner/ cleanser / freshin up
I especially love using it just before going bed.Then my skin feels great in the morning. I also use it as a toner on my skin routine. I don't like the way it smell but then smell dissapears after short while.


Let the good times roll aslında Lush'ın kısa bir dönem için çıkarttığı sonra kaldırdığı bir üründü. Ama o kadar çok beğenildi ki kalıcı olarak geri getirdiler. Garip olan Türkiye sitesinde yok! Mağazasında var mı bilmiyorum, zaten İzmir mağazasını kapatmışlar !! Alsancak gibi bir yerde bence bir Lush mağazasının olmaması büyük eksiklik. Ve ben bu ürünü bitirince onsuz ne yapacağım hiç bilmiyorum.
Neyse ürüne geri dönelim. 
Bu bir temizleyici. Yine bir vegan ürün. Benim gibi karma cilde sahip herkes rahatlıkla kullanabilir. Çok güzel bir şekilde nem veriyor, cildi yumuşatıyor ve temizliyor. Aslında Coalface almayı düşünmüştüm ama cildimi fazla kurutur gibi geldi ve tavsiyelerle bunu aldım. Kokusu inanılmaz güzel. Tam içeriğini sitesinde bulabilirsiniz: TIK
Elinize nohut miktarında alıyorsunuz, üstüne biraz su damlatıp ovalıyorsunuz, çökelek gibi birşey oluşuyor.Bununla yüzünüzü yıkıyorsunuz.Sonrasında yüzünüz hafif bir nem maskesiyle kaplı gibi hissediyorsunuz. Her gün kullanabileceğiniz bir temizleyici ve biraz peeling etkiside var.

Let the good times roll wasnt a permanent product but because many people loved it and wanted it back, Lush brought it back as a permanent product. Vegans can use it too. And you can find full ingredients on here : click
Its a cleanser for especially combination skin types like me. I thought Coalface by Lush can be too drying for me that's why i bought this one. It smells amazing.
You are getting a bean size product on your hand , adding some water on it then washing your face with that.After that your face feels like there is a light moisture mask on your face and so soft! I am using it every morning and night. So suitable for daily use.


Kapanışı Bilbo'nun ürünleri yuvarlama girişimi fotoğrafıyla yapıyorum. Birileri çok eğlendi!
 Lush ürünlerinden bana tavsiyeleriniz var mı? Sizlerin vazgeçemediği Lush ürünleri neler? Yorumlarınızı eksik etmezseniz sevinirim.
sevgiler

Finishing this post with an evil photo of Bilbo rolling The Let the good times roll lol He had so much fun today! 
What's your favorite lush produts? Would you recommend me any other product from Lush to me?
Please add answers to your comments. Bye :)
xxx



0 comments:

Yorumlar