x Instagram

Son zamanlardaki alışverişlerim / Latest haul


Merhaba! Son haftalarda hem kendime hemde blog çekilişi için sizlere birşeyler aldım, sizlere aldığım şeyleri Cuma günü yazacağım blog çekilişi yazımda görebileceksiniz. Şu anda hala devam eden bir instagram çekilişim var. :)
Hello ! I made some shopping lately for myself and for my instagram + blog giveaway. I've started my international instagram giveaway ( you can still join it ) And planning to start my Mac etc international giveaway for blog on this friday. :)






Parfüm konusunda 2 tane alarak biraz ileri gittiğimi kabul ediyorum. Aklımda artık imza kokum olmuş, arkadaş ve ailemin benimle özdeştirdiği ve yeni bitirdiğim D&G Light blue'yu almak vardı, ama Giorgia Armani- Acqua di Gioia 'yu denediğimde çok beğendim ve light blue yerine aldım. Prada infusion d'iris çok uzun zamandır istediğim bir kokuydu, onu da son anda alarak parfüm alışverişimi tamamladım.
 Gelelim ojelere , Pastel'in bu ojesinden hiç memnun kalmadım, zaten son zamanlarda pastel ojelerden gerçekten memnun kalmıyorum, soyuluyor, renk vermiyor.. Bir daha da pastel markasını tercih edeceğimi pek sanmıyorum. Golden Rose'un ojelerini ise gittikçe daha çok sevmeye başladım, şişesi, fırça şekli ve hızlı kurumasıyla şu anda gönlümde taht kurdu. Bu rengin bronz tene çok güzel gideceğini düşündüm, 17 numara.
Son olarak ise Alix avien ojelerini çok merak ettiğimden 4 numaralı bu ojesini aldım, henüz denemeye fırsat bulamadım.

I gone too far with buying 2 perfumes but oh well i love them :) Actually i was thinking to repurchase my signature perfume D&G Light blue but when i tried  Acqua di Gioia byGiorgia Armani i really loved it, and wanted to get smt. different this time. Also got Prada İnfusion D'iris, which is a perfume i wanted for so long! 
I got another pastel nail polish, and really not happy how its peels off and doesnt give a proper color. I dont think i will get another nail polish from this brand again.
I bought Golden Rose number 17, this colar color would look amazing on tanned skin. And wanted to try Alix avien nail polished for the first time.

 
Nivea broznlaştırıcı yağ merak ettiğim bir üründü, hazır indirim varken Gratisten aldım. Umarım bu salı günü deniz sezonunu açıp, deneme fırsatı bulacağım. :D
Batiste kuru şampuan..Kuru şampuan olayını hep garip buldum, ve yazları hergün duş yapan bir insan olarak ihtiyacım olmaz diye düşündüm. Ama canım blogger arkadaşım Ece ( tıktık ) o kadar övdü ki.. Ve sephora da denediğimde kokusuna da bayılınca sonuç bu oldu. Temiz görünüm harici daha çok volume ve kokusu için kullanmaya başladım ve çok ama çok sevdim bile! Öpüyorum seni Ece'cim :-*
Dirty works hindistan cevizi serisini gördükçe almadan edemiyorum! Kokuları mükemmel ve işlerini iyi yaptıklarını düşünüyorum.

I wanted to try this nivea bronzing oil so got it while it was on sale :) Also bought Batista dry shampoo thanx to my lovely blogger friend Ece (Click ) . I have shower everyday on summer so i never thought getting a dry shampoo but she was loving it so much so i wanted to give it a chance, and glad i did it. It smell AMAZİNG n gives such a great volume to hair.
I get another Dirty works coconut thing lol I love their coconut serie.

 
Mac Melba, yine uzun zamandır merak ettiğim bir allıktı. Yanağımda duruşunu da beğenince almadan edemedim. Ve Hobi'den aldığım L'oreal glam bronze fondöten. Hobi indirimlerini takip edin derim, birçok ürün Gratis ve Watsonslardan kat kat daha uygun oluyor :) Neredeyse hergün kullanmaya başladım, çok sıvı olduğundan biraz dikkatli olmak gerekiyor onun dışında mükemmel bir ürün, yazısı gelecek.

I finally got Mac Melba, really liked the way it looked on my cheeks. Also bought L'oreal Glam Bronze. Its gorgeous! I am using it almost everyday, will write a more detailed review for it soon.


Taht oyunlarını çok seviyorum, ama yeni kargaların ziyareti kitabını aldım. Sebebi de kitapsız kalmaktan korkmam :D Uyumayıp bir günde okuduğum oluyor, gerçi zorluyorum kendini bu sefer hemen bitirmemeye. 
D&R kasasında bu şirin defteri aldık birde Ece' yle kendimize, bir sürü notlar aldım bile içine. 
Bileklik arayışım ise pieceste son buldu. Bayıldım buna, kombin yazılarımda daha net ve sık sık göreceksiniz kendisini.
I love Game of thrones but my problem with that is i am afraid to finish all the books and wait for the new one! I can read one book in one day so really buying them slowly lol 
Bought this lovely tiny notebook, n wrote many notes in it already! Also finally found myself a perfect bracelt which you will see many times on my upcoming style posts.

Hepsi bu kadar, cuma Çekiliş yazısına kadar hoşçakalın ! :) 
sevgiler
Thats all for today. Keep an eye on my blog for this Friday for the giveaway! :)
have a great day
xxx



6 comments:

1rimel1allik

kesinlikle ben de bu ara golden rose ojelere takmış bulunmaktayım :) Harika şeyler almışsın tam kararında :) hepsini güle güle kullan!

tugce

Çok tesekkürler canım :-* daha güzelleri de senin olur umarım :)

Esin D.

Çok güzel şeyler almışsın güle güle kullan, GoT kitabını seveceğine eminim; ben bir günde okumuştum sonra üzülmüştüm :D

Unknown

Ay Ayyy Ayyy birileri benden mi bahsetmis burda 😄☺ seviliyosun kuzumm 😘

tugce

@Esin tesekkurler canım :) iste ben onceki kitaplarına öyle yaptım şu an engelliyorum kendimi :D
@Ece sende cok seviliyorsun canım benim <3 cok sevdim ya bu batistayi, hic bu kadar olacagi aklima gelmezdi :)

Unknown

Golden rose candır 😊 hem ojelerini hem rimelini hemde parlaticisini kullaniyorum cok da memnunum 😄

Yorumlar