x Instagram

Mayıs Favorileri / May Favorites


Merhaba ! Mayıs ayını ne zaman bitirdik hiç anlamadım, zaman çok hızlı geçti benim için. Bu yazıda mayıs ayı boyunca sık sık ve beğenerek kullandığım ürünlere yer vermek istedim.

Hello ! I can't believe its June already! Time passed so quickly for me. Today i will write about products which i loved n used a lot during may.




Dudak ürünleriyle başlayalım. Rujlar sanırım en sık kullandığım ve en çok aldığım makyaj ürünleri. Bazen çantamın içinden çıkan ruj sayısıyla şaşırıyorum :D 
 İlki Youngblood' tan Bistro. Bordo ve koyu ruj hastası biri olarak bu rujla aşk yaşıyorum diyebilirim ve kalıcılığı ile beni benden aldı. Rujda renkten sonra aradığım ikinci özellik kalıcılık. Yemek yediğimde bile hala yerini koruyor, elbet birazcık ruj kalıntısı bardağa bırakıyor ama o kadar da olsun artık. 
Emily 205 numara dudak kalemi ise Bistro ruj ile kullandığım yine koyu tonlarda bir kalem. Emily kalemlerinin içeriklerini pek bilmiyorum ama onlar varken tonlarca para verip asla Mac'ten dudak kalemi alacağımı sanmıyorum. Tabi büyük konuşmamak lazım :) Kalıcılığı ve diğer dudak kalemleri gibi kupkuru olmaması tercih etmemin sebebi.Hobi mağazalarında 1.5 tl, Gratislerde ise 2.5 tl ye satılıyor.
Yves rocher vanilyalı dudak balsamı benim sürekli görüp elimdeki dudak balsamını bitirene kadar almamaya karar verdiğim bir üründü. Çok sevdiğim blistex'i bitirir bitirmez bunu kaptım. Blistexten birazcık daha sevdiğimi söyleyebilirim. Muhteşem vanilya kokusunun ve çok hızlı emilip, nemlendirmesinin de buna etkisi büyük.
Son olarak benim canımın içi, Rimmel' in Rita Ora koleksiyonundan On fire. Bu dudak kalemlerininde kalıcılığı bir harika, dudakta duruşunun resmini daha önce instagramımda paylaşmıştım. Pembe rengini ( give me a cuddle ) İzmirdeki tün Watsonları dolaştığım halde bir türlü bulamadığım için çok üzülüyorum.
Bu da beyaz kağıtta renkleri :

Let's start with lip products. Lip stuff are the ones which i buy and use most among makeup products. Sometimes i surprised how many lipsticks i have on my bag lol ! 
I am in love with this very dark, beautiful lipstick by Youngblood. Its called Bistro. It stays on my lips nicely even if i have food or drink stuff.
I am using this Emily lip pen number 205 with Bistro. Emily lip pencils are amazing and so cheap too! I can't see myself spending so much money on mac lip pens while i can buy Emily lip pens. :) I like how it doesn't make my lips dry. 
I bought this yves rocher lip balm after finishing my fav. blistex lipbalm. Liking this lip balm slightly more then blistex. It smell amazing and moustirizing my lips very fast n nice.
Lastly On fire by Rimmel' s Rita Ora collection. I am so sad that couldn't find Give me a cuddle from same collection.. It stays on my lips all day, gives such a pretty color ( which i shared on my instagram page before ) and smells so yummy, like cookies :)
here are the swatches : 




Golden Rose ojeleri son zamanlarda çok fazla sevmeye başladığımı yazmıştım. Bu 117 numarasını ise mayıs ayı boyunca sürekli kullandım, favori ojelerimden biri oldu ve bu yüzden blog çekilişime de aynısını dahil ettim.
Pastel ojeleri ise artık hiç beğenmediğimi yazmıştım. Bu renge başka bir markadan alternatif bulur bulmaz artık pastel oje alacağımı sanmıyorum. Defalarca sürmek gerekiyor, çabucak soyuluyorlar birde fiyatları gittikçe artıyor. :) Bu toz pembe rengi 8 numara.

I started to really like nail polishes by Golden Rose. This number 117 by golden rose looks gorgeous on nails and i used it so much during May. Because i loved it so much, had to include it to my blog giveaway too ^^

This is number 8 by Pastel. I am looking for a dupe for it cause recently not happy with quality of Pastel nail polishes.


Mac' ten Pink Swoon allığı Mayıs boyunca neredeyse hergün kullandığım allık oldu. Yanaklarıma çok doğal ve tatlı bir pembelik verdi. En sevdiğim pembe allıklardan birisi artık.
L'oreal Glam Bronze bronzlaştırıcı fondötenin ise bu hafta çok detaylı, bol resimli bir yazısını yazacağım. Çünkü hakkında o kadar çok düşüncem ve yazmak istediklerim varki.. Çok sık ve bayılarak kullandım mayıs boyunca kendisini, yazında kullanmaya devam edeceğim.


 Mac pink swoon looks so healty and cute on the cheeks. Such a light, pretty pink color. I used it almost everyday during May. Its one of my fav. pink blush right now. 
L'oreal Glam bronze foundation is AMAZİNG! I have so much things to say about it, thats why i will write a huge review with many pics.  about it this week. For now i will only say i love it and used it a lot during may, and will keep using it during summer too !


Son olarak fırçalardan bahsetmek istiyorum. Sammydress'ten edindiğim bu fondöten fırçasına bayılıyorum. Bb kremimi ya da fondötenimi artık hep bununla uygular oldum. Uygulama sırasında çizgi yapmaması ve sonunda elde ettiğim görüntü çok hoşuma gidiyor.
Ecotools' un pudra fırçası ise hep niye daha önce almadığımı sorguladığım bir fırça. Herşeyine bayılıyorum! Yumuşaklığı, fırçanın boyutu, kolaylıkla ürün alabilmesi ve uygulamanın kolaylığı :)

Mayıs favorilerim bu kadar. Umarım okurken keyif almışsınızdır. Sizlerin mayıs favorileri neler, yorumlarınızda yer verirseniz sevinirim :)
Ayrıca hala katılmadıysanız blog ve instagram çekilişlerime göz atmayı unutmayın.
Güzel bir hafta olsun!
Sevgiler 

Lastly let's talk about brushes. I am using this pretty blue foundation brush which i got from Sammydress almost everyday when applying my bb cream or foundation. It doesn't leave any lines and applies them perfectly.
Ecotools powder brush is also very nice. First its very soft and i can easily took product on it to apply my face. I really like the size of it too.

These all of my fav. of may. Hope you enjoyed reading! Don't forget to leave comments and tell me your favs. of may. Also don't forget to join my instagram and blog giveaways. They are international. 
have a nice day !
xx






3 comments:

viva

Mac Pink Swoon benimde yillardir favorim! Glam Bronze ürününü almanyada hic görmedim, markete gidince bir daha bakayim belki yaz diye getirirler :)

tugce

@viva umarim bulursun, bileginde denedigin an almamazlik edemeyeceksin bence :D

1rimel1allik

Glam Bronze u çok merak ediyorum aslında ama ten ürünü almamam lazım artık el kadar suratıma çeşit çeşit şey var :) Ama indirimde görürsem kanacağım biliyorum :) Çok seviyorum favori yazılarını çok severek de okudum :))

blogumda çekiliş başlattım destek olursan çok sevinirim

Yorumlar