x Instagram

Değişimler,tatil ve daha bir sürü şey


Eveet ,sanırım artık türkçe yazmamın zamanı gelmişti.Hatta asi olup bu yazımda sadece türkçe yazacağım.(evet,üşendim resmen bir de ingilizce yazmaya haha ) Biraz gerginim aslında umarım blogumu beğenir ve severek takip edersiniz.
İkinci değişimim temamı değiştirdim ve sanırım sürekli oynayıp duracağım temalarla çünkü hep yeni birşey görüyorum -.-

Bu yazımda bir sürü şeyden bahsedeceğim.Öncelikle geçen gün aldığım cüzdandan.Uzun süredir bir cüzdan arıyordum,aslında hiçte bu aldığım gibi birşey yoktu aklımda ama görür görmez kalbim hızlı hızlı attı,rüzgar saçlarımı uçurdu,müzik çaldı vs vs ve BAM artık benim kendisi..Ön tarafında sağ uçta hoşuma gitmeyen küçük bir pütür vardı bende sticker yapıştırdım kurtuldum. :) Bu arada satın alırken satıcı çocuk benimle dalga geçti -.-  Bana 'nostalji olsun diye alıyorsun sanırım,ilkokul zamanlarınızda meşhurdu bunlar dedi.Ben de yoo,beğendim ondan alıyorum dedim ve bir iki saniye şaka yaptığımı sanıp güldü ve ciddileşti o.o Çok mu çocuksu cüzdan,siz ne düşünüyorsunuz?

Sonra birde aklımda olan bir oje rengi vardı onu almak için uğradığım yerde tabi ki 3 oje alıp çıktım..Hiç bir zaman oje almaya gidipte sadece 1 tane oje alıp dönebilmiş biri değilim.Başkaları aklımı çeliyor :D
İlginç olan aradığım renk Woo marka olan sütlü kahveydi ama dayanamayıp aldığım Natty olan tenime inanılmaz gitti.Sütlü kahve olanı asla kullanmayacağım gibi gözüküyor.O morlu olan için de bir takım planlarım var.Gene üşengeç hissettiğimden sürüpte resim çekmedim ojeleri,bir dahakine söz ! ^^
Ayrıca ben şaka maka derken kaptırdım örgü işine,gerçi kazağım hala bitmedi ama az kaldı,paylaşacağım onu da.Ama bu ikisini yaptım kendime,şapkayı nasıl yaptım hiç bilmiyorum,bir daha öremem sanırım :D



                                                                           ............

 Bu arada aşırı kahve tüketiyorum ben ne yazık ki ve ne yapacağım hiç bilmiyorum,resmen bağımlıyım ! ve kalbimle bir sorunum da olduğundan resmen zehir benim için.Ama bırakamıyorum da ..Var mı bana önerdiğiniz ,yerine koyabileceğim birşey ?Bu arada denemediğim bitki çayı kalmadı sanırım ve süt içemeyen bir insanım : D
Ve geldik yazının sonuna.. Umarım sıkıcı bir yazı olmamış biraz da olsa eğlenmişsinizdir. :)Kısa bir zamanda bir çekiliş yapmak istiyorum aslında,yani ara sıra kontrol edin,çünkü ne twitterım ne de youtube kanalım olmadığından sadece buradan duyurabileceğim.
Ayrıca lütfen merak ettiğiniz herşeyi sorun,isteklerinizi belirtin.
görüşmek üzere ^^



2 comments:

darkolivee

merhaba
izmir blogger buluşması 2 yi düzenliyoruz katılmak istersen bekleriz tatlım
cumartesi forumda...

sevgiler

uftade

gelmeyi çok isterim aslında ,kimseleri de tanımıyorum ama amaçta sanırım tanışmak :D
haber verdiğin için çok teşekkürler

Yorumlar