x Instagram

Ortaya karışık

 Öncelikle yeni takipçilerime teşekkür ediyorum,gerçekten çok mutlu ettiler beni.Gerçi hiç yorum olmaması biraz şevkimi kırmadı değil ama yine de mutluyum :)
 İzmir'de sürekli bir yağmur olmasından ve biraz da tembelliğimden pek dışarı çıkamadım son günlerde ,çekiliş için aklımda olan ve uğramam gereken bir iki yere de gidemedim dolayısıyla,çok heyecanlıyım aslında,yarısı hazır hediyelerinizin :p
 Bugün bloglarda ve bazı alışveriş sitelerinde dolaşırken çok beğendiğim parçalar oldu bende onlardan bir set yaptım.Kısa elbiselerimin üstüne böyle bol kazaklar giymeye bayılıyorum.Bu seti komple giyip çıkabilirim dışarı.Özellikle ayakkabıları çok beğendim, umarım sizlerde beğenirsiniz,belki kendimi tutamayıp gerçekten aladabilirim aslında .... :D Gerçekten öğrenciliğim artık bitsin bir işim olsun istiyorum bazen ,ama her dönemin değerini bilip tadını çıkarmalı sanırım :)
retro sweet chic







Ayrıca sizlere sormak istediğim bir şey var bu set hakkında ne düşünüyorsunuz,alıp almamak arasında çok kararsızım ..renkleri biraz fazla koyuymuş pek kullanamazmışım gibi hissediyorum.
Asıl istediğim palet bu aslında ama yok bulamıyorum : ( Benzer renklerini belki başka bir markada bulurum diye aradım taradım ama hala arayıştayım.Bu konuda da fikri olan varsa ve bana yazarsa çok sevinirim :)






9 comments:

Duygu Senyurek

Blogunu yeni kesfettim uyenim ve takipteyim
Ben de beklerim sevgiler:)
khaleesistyle.blogspot.com
Duygu

uftade

teşekkürler Duygucum ^^
hemen bloguna koşuyorum bende :)

Unknown

Gerçektende cok güzelmiş canım renkleri bende bi arayısa gecicemm bulrsam haber ederimm:)
Blogun cok hoş bu arada

uftade

Teşekkürler Mervecim,inan çok sevinirim yakın renkleri bulup haber verirsen ^^
beğendine sevindim :)

sparkle-icious / Pınar

the balm'ın nude'tude paletine bakmadıysan bak derim, beğeneceğini düşünüyorum. :) http://4.bp.blogspot.com/-PeGfhYBkjIs/TtweMtqQl_I/AAAAAAAABrA/qoDwnpMegCA/s1600/DSCN6340.JPG

uftade

gerçekten çok güzelmiş dediğin palet canım,kesin arayıp bulacağım bunu teşekkürler ! ^^

Nerwen

bebe yakalı elbiseyle deri ceketi tuttum :) kullanmam diyorsan o ilk paleti alma, hep yaptığımız klasikleşmiş kız hatası :D sana bir DUR diyorum :P bu kıyağımı da unutma :) sevgiler...

uftade

hahaha çok güldürdün beni yorumunla Nerwen :D duruyorum o zaman,almayacağım seni too faced palet !! :D ,haklısın boşu boşuna evde duran kıyafet ve özellikle kozmetik ürünlerimle ne yapacağımı bilmiyorum :d

What's Next

the balm'ın nudetude seti var en alttaki sete çook yakın olarak :) too faced'ler 90 tl falan civarındayken the balm 60 tl ve bloglarda okuduğum kadarıyla çok kaliteliymiş ;)

Yorumlar