x Instagram

İzmir'de Kar !! ve Sağlık


Herkese merhaba !
Aslında bugün için oldukça endişeliydim.Ama sabah bir sürü mesaj ve telefonuma gelen aramalarla uyandım ve kendimi balkona attım :D Kar yağıyordu! Şimdi İzmirli olmayanlar ee ne var bunda diyip belki anlamayabilir bizim bu sevincimizi,çıldırışımızı ama bizler için büyük olay bu,hemen giyinip kendimi dışarı arkadaşlarımın yanına attım ve başladık oynamaya ,çok keyifliydi gerçekten.1991 yılından beri İzmir'e bu denli kar yağmamış.Yani ben 2 yaşındaymışım :) Ve iddia ediyorum bugün dünyanın başka hiçbir şehrinde bu denli çok kardan adam yapılmamıştır.! yaşlısından gencine herkes oynuyor ve gülüyordu,çok güzel sahnelerdi. :)


Gelelim ben niye endişeliydim bugün için ..Daha önceki yazılarımda da belki bahsetmişimdir,kalbimden dolayı  problem yaşadığımı.Bugün TEE testi dedikleri endoskopi içeren işlemi bana yapıcaklardı ve hakkında okuyup dinlediklerim beni gerçekten korkutuyordu. Hani genelde birşey bizi korkutur sonra olunca hiçte korktuğum gibi değilmiş deriz ya,sanırım hayatımda ilk kez birşey korkutuğumdan daha kötü geçti.İnanılmaz canım yandı ve çokta uzun sürdü. :( Şu an hala acısını çekiyorum ve canım yanıyor.bir kaç gün böyle sürecekmiş. Sağlık ne kadar önemli diye klasik bir cümle yazacağım ama gerçekten öyle.Bir anda günlük hayatınızda yaşadığınız başka problemler size komik anlamsız geliyor.Belki de bundan uzun süre mutsuz olmayan,sıkıntıları üzerimden çabuk atan bir insan oldum :)

Ayrıca bu çekiliş olayını iptal mi etsem diye düşünüyorum sanırım biraz aceleci davrandım ya da hediyeler mi pek kötü anlamadım gitti :D
Bugünlük benden bu kadar. Vücudunuza çok iyi bakın,üzmeyin canınızı durduk yere, ayrıca izmirdeyseniz ve hala dışarı çıkmadıysanız doğruca gidip sıkı giyiniyorsunuz ve kar oynamaya çıkıyorsunuz hadi bakayım bir 15-20 sene daha göremeyebiliriz benden söylemesi  :D



7 comments:

yokartıkyaa

Kar keyfiniz devam etsin inşallah:) ve çok geçmiş olsun...

uftade

ne yazık ki eridi karlar belki yine yağar diye gözlerimiz dışarıda :D teşekkürler canım ^^

Nerwen

umarım sağlığına bir an önce kavuşursun :)

uftade

çok teşekkür ederim canım ^^

pia

blog konusunda ilk günden hevesin kırılmasın, çekilişinin süresini uzatabilirsin ve twitter facebook gibi kanallardan duyurabilirsen katılan artar bence :)
çok geçmiş olsun bir de, umarım sağlığına kavuşursun kısa sürede

uftade

söylediklerini deneyeceğim bakalım :D.
ayrıca güzel sözlerin için teşekkürler ^^

SaR

kıbrıs'a da yağsa keşke, seni çok iyi anlıyorum :)

Bu arada söz verdiğim gibi artık takipçinim

beauty-n-fashionlove.blogspot.com

xxx

S.

Yorumlar