x Instagram

Nefret ettiklerim,bayıldıklarım bölüm 1

Bugün yeni aldıklarımı yerleştirirken ,ayrıca bir ayıklama düzenleme işine de giriştim.Sonra da dedim ki niye aynı zamanda fotoğraf çekip bloga koymuyorum.İşte burdayım :D
Başlıkta sanırım bu yazının devamının geleceğini açıkça belirtiyordur.

 İşte uzun zamandır dolabımda duran bir kaç ürün,daha önce niye atmamışım öyle kalmışlar şaşırdım.
3'ü ne zaman aldığımı hatırlamadığım avon ürünleri.
Pembe sağdaki krem jöle,inanılmaz güzel bir kokusu var,onun dışında hiç bir işe yaramıyor.Zaten jöleden nefret ederim niye almışım bilmiyorum.Gerçi kremsi yapıda ama bende hiçbir işe yaramadı.Sadece Gliss'in ürünlerini kullanıyorum saç şekillendirme ve saçlarım için ,çokta memnunum. :)
Diğer ikisi maske ve tonik.Tonik kullanılmış görünüyor oysa pek kullanmadım,maskeyi ise kullandım ama yine hiç bir etkisi olmadı.
Gelelim dopdolu duran Fa'ya ,kokusundan nefret ediyorum.. 48h  deo protection yazıyor üstünde ki koca bir yalan.
Hepsi çöpe gidiyor ve artık uzak duruluyor.
Gelelim sevdiğim bir kaç ürüne:


Gliss sıvı saç kremi inanılmaz etkili bir ürün.kokusunu biraz sevmesemde çok işe yarayan bir ürün olduğundan vazgeçemediklerim arasında,herkese tavsiye ederim.
Flormar krem far paleti ,yapısına,kalıcılığına,renklerine,sürüm rahatlığına bayılıyorum.Kahverengi tonlarına sahip olanıda var,hepsini almak istiyorum aslında ve fiyat olarakta çok uygun.
Maybelline 440 blue,bence maybelline'in en harika farı,çok fazla kullanıyorum ve memnunum.
Maybelline the colossal maskara,bir başka bende işe yarayan,severek kullandığım ürün.Kirpiklerim uzun,yoğun vs vs. tek sorunum kıvıramamam.İnanın pahalısından ucuza bir çok maskara denedim,yok iki saniye kıvrık duruyor sonra gene aşağıya bakıyor kendileri -.- artık pes etmişken ,itiraf ediyorum sadece renginden dolayı aldım bu maskarayı ve sevincini yaşıyorum hala.Tüm gün kıvrık kıvrık dolaşıyorum :D aynı probleminiz varsa bir deneyin derim ^^


Birazda oje konuşalım,vazgeçemediğim ve tenime de gittiğini düşündüğüm,tekrar tekrar aldığım ojeler bunlar.
Çok fazla ojem var,genelde rengini beğenip alıyorum sonra kendime yakıştıramıyorum ne yapacağım onlarla hiç bilmiyorum :D çöpe de atılmaz yazık :/
soldan sağa(ikinci foto)
Natty-320
golden rose-121
golden rose -132
golden rose-10
manhattan-85
son ikisini kaç kere aldım artık hatırlamıyorum :D
şimdilk bu kadar,gene yazdım bir sürü dayanamadım.



3 comments:

kitten

avon clearskinler bence de bir işe yaramıyor ve toniği aşırı alkollü

parfoj

ben bu mavi farin rengine bayiliyorum ama kullanmaya cesaret edemem diye bir turlu almiyorum :D nasil cok koyu duruyor mu surunce de?

uftade

Kitten: evet,alkol kokusu da ayrı bir eksisi,dayanılcak gibi değil
Parfoj: Canım senin için bir sonraki yazımda rengi sürer gösteririm.
Ben eyelinermış gibi kullanmayı da seviyorum bunu.Onu da maybelline'in makyaj ustası göstermişti,minik bir ipucu ile direkt o gördüğün canlı rengi elde edebiliyorsun,yoksa direkt fırça ile giriştiğinde koyu,zaten yazımda göstereceğim senin için :)

Yorumlar