x Instagram

BÜYÜK BİR ALIŞVERİŞ-BÖLÜM 1 / BIG HAUL-PART 1

Utanmıyorum da bu alışverişimden ,yine olsa yine yaparım ,ve belirttiğim gibi devamı da var daha yihihihihi :p Herkese tekrar merhaba !! Umarım günleriniz güzel geçiyordur,havuzlara atlayıp,güneşlenip,geceleri kumsalda dansediyorsunuzdur falan filan :p
Ben son zamanlarda biraz ilginç günler geçirdim,ilk sakinlikte de burada karşınızdayım :)
Hi everyone !! I made a big shopping  and i dont regret at all ! lol  And as title says its only beginning,part 1 :D

 Bu ilk bölümde kozmetik ve benzeri şeyleri önce yazmak istedim :)
Flormar French Manicure Set : I cant wait to try it ,and i love how they explained on the box..
 Kutuda birde adım adım nasıl yapılacağını anlatmaları da çok hoşuma gitti :)
flower nail file : Son anda kasanın etrafına konulmuş tuzağa düşerek aldım :D Ama çok sevimli ve zaten ihtiyacım vardı :)
Flormar calcium gel : since i have very soft nails,they broke easily,i really hope this product works good 
Tırnaklarım çok yumuşak olduğundan ne yazık ki çok kolay kırılıyor ve beni çıldırtıyor.Güzel görünümden geçtim ,bildiğiniz çantamda tırnak makası taşıyorum,çünkü saçma sapan bir yerden kırılıp sonra çok canımı yakabiliyor ..Umarım bu kalsiyumlu şey işe yarayacak .
Parmex Nail polish remover: aseton : memnunum parmex asetonlardan, elime de ilk bu geldi, ondan tekrar aldım :)
I am really excited about to try those essence products. !
En çok bu 3'ünü kullanacağıma heyecanlanıyorum.Özellikle maskara çok ilginç ..
essence smokey eyes brush
essence sun club glamour to go shadow palette/ 2long beach 
2 in 1 volume mascara: i really cant wait to use it ! it looks pretty,plus very smart desinging and brushes.
Super fruits hand cream: this smell really amazing .
she baby lips lip gloss set: eveet şu sıralar aldığım lipglosslar gerek yapılarıyla, gerek kokularıyla,gerek renkleriyle beni memnun ettiğinden ben lipglosslara baya baya sardım kızlar :D hazır she görmüşken attım bu ufak seti de poşete :)
and part 1 is over ,i will post part 2 tomorrow ! i really cant wait to share the rest with all of u and hear ur thoughts :)  What u girls got recently?,leave me comments or ur haul vids,post links for me to check ^^

Bölüm 1 burada sona eriyor.Bu arada birikmiş  ürünler ,yorum,gözlem yazılarım var,unutmadım aklımda hala :) Sizler son zamanlarda neler aldınız bakayım? Yorumlara yazarsanız çok sevinirim ya da blogunuzda yazdıysanız bana linkleri bırakın lütfen ben de bakıp okuyayım ^^ Herkese güzel bir gün diliyorum 

sevgiler 
 xxxxxxxxx







4 comments:

D.S.

aahhh aahh bız alısverıse doymayız:) hergun hergun bırseye ıhtıyacım cıkıyor ve dolaplara sıgamıyorum :) törpüye bayıldım ayrıyetten:)

http://yagmursonrastoprakkokusu.blogspot.com/

begum begum huuu

bayılırım bende kozmetik alışveriişine:) iyi yapmışsın ohhh hepsini kullan emi:)


begumyagci.blogspot.com

uftade

D.S :gerçekten öyle :) teşekkürler yorumun için :)
Begüm : hehe çok sağol canım benim :)

sevda s.

Ne güzel şeyler almışsın, mutlulukla kullan :)

Yorumlar