x Instagram

alışveriş bölüm 2 / Haul part 2 organization


Herkese tekrar merhaba ! Korkarak söylüyorum ki bir de bölüm 3 olacak*kaçıp saklanır* :p
Çünkü şimdi bunların arasına kıyafetleri serpiştirirsem  karman çorman,uzun bir yazı olacak diye düşündüm.
Dekor,tasarlama vb şeyleri çok seviyorum,odamı da olabildiğince güzelleştirmeye çalışıyorum .Bu konuda bana yardımı olacak bir kaç şey de aldım.Dilerseniz bazı şeyleri nasıl dekor ettiğimi,makyaj  ve oje koleksiyonumu nasıl düzenlediğimi vs sizlere resimlerle gösterebilirim.Ama istek gelmezse de burada canınızı sıkacak bir yazı yazmak istemiyorum.
Öncelikle Batikte kasanın yanında (ahh o kasa yanlarına koydukları şeyler yok mu,mağazanın içinden çok oradan alışveriş ediyorum ben :D ) bu koca makyaj çantasını görür görmez vuruldum.Normal bir makyaj çantası almıştım seyahat için ama krem,şampuan vslerimi koyabileceğim daha büyükçe bir ikinci çanta da arıyordum ,çok iyi oldu.. Büyüklüğünü görün diye birde oje ile çektim :)
Hi everyone !! I am afraid to say there will be part 3  too lol *runs*
I really love organization and decoration.If u girls want i can show u how i organized my room,nail polish collection,makeup collection etc too..
I was searching for a bigger travel make up bag to put my shampoos etc,so i am really happy to find this cute bag.
 Sonrasında Zara Home'a girdim.Fırçalarımı koyabileceğim güzel birşey arıyordum.O sırada aklımda yoktu gerçi ama bunu görünce ,fırçalar için harika olacağını düşünüp aldım. :)
I was looking for smt. to put my brushes. I went to Zara Home and found this pretty thing and thought it can work great for that. 
En sonunda ise İkea'ya girdim.Her seferinde çok durmayacağım diyip resmen içeride saatlerini geçiren bir tek ben miyim? Farketmiyorum da bunu.Bir çıkıyorum hava kararmış ben acıkmışım falan ne garip ne korkunç :D 
Ne zamandır dekorasyon için bu fenerden arıyordum .Gördüğüm yerlerde fiyatları bana fazla geliyordu.İkeada görünce hemen aldım :D 
I love lanterns ! So i got it when saw it in İkea. Is it only me who spents hours in İkea? And i dont even realize how much time i spent there? It scares me sometimes lol
And last thing i got two big boxes for  organization,and they matches my room perfectly.
Son olarakta iki tane böyle dev kutu aldım,odama katkıları gerçekten büyük oldu :) 

Thats all i got for organization and decoration. ı hope u girls enjoyed todays post and please dont forget to leave comments , i feel really happy to read them :)
Hepsi bu kadar :) Umarım beğenmişsinizdir. Lütfen yorum bırakmayı unutmayın.Hepinize güzel bir gün diliyorum.Umarım haftasonu çabuk gelir :p
sevgiler
xxxxx





0 comments:

Yorumlar