x Instagram

Seyahat Çantalarım / Travel Bags

Hi everyone ! Actually i just came back from my holiday today but i am going to another one tomorrow !! How cool is that :) I will stay at my best friends summer house.
And want to share what will i take with me :)
Herkese merhabalar :) Aslında tatiliminden henüz bugün döndüm ama gelin görün ki yarın sabah yine tatile çıkıyorum :p En iyi arkadaşlarımdan birini ziyaret edeceğim.Şimdiden sabırsızlanıyorum.Bugünkü yazımda ise neler götürdüğümü paylaşmak istedim :)

Clothes Bag
Kıyafet Çantası

I am Not taking too much with me .Just two shorts,one dress,two tops and for the beach : another short,top and my bikini .thats all :)
Bazılarınıza şaşırtıcı gelebilir ama yanıma pek fazla kıyafet almıyorum.İhtiyacım olursa ya da beğenirsem gittiğim yerden alışveriş yapmayı seviyorum,çoğu zamanda götürdüklerim bana yetiyor :) 2 şort,2 üst,bir elbise,kumsal içinde ayrı bir şort,üst ve bikinim,bu kadar :)

Cosmetic Bag
Kozmetik Çantam


 I am taking my Clinique set,avon eye makeup remover,Balance me face wash(by the way i am really loving this product ,will write a review about it ),gliss hair mask,some cotton pads to apply my tonic or take off my eye make up :)
Clinique setimi,avon göz makyajı çıkarıcımı,balance me yüz/makyaj temizleyicimi (bu arada bu ürüne resmen BAYILDIM,yazısı kesinlikle gelecek,gelmeli ) ,gliss saç maskem diğer adı olmazsa olmazım :) ,pamuklar makyajımı çıkarmak ve toniğimi uygulamak için :)


and of course just a little bit makeup :p my brushes,all time favourite flormar bronzer,essence foundation,essence eyeshadow palette,golden rose black eyeshadow,maybelline master precise eyeliner,essence mascara,lancome mascara,3 lipstick 
 ve birazcıkta makyaj malzemesi alıyorum :p Hepsi zaten önceki yazılarımda muhakkak gördükleriniz :)

My handbag
El Çantam
I got this amazing and simple Zara bag just before my other holiday.I am loving it ! 
You should know that i am not just a coffee monster but at the same time a book monster and most of the time i read more then one book :) And I got 5 new books while i was at holiday lol I cant wait to read them all :) 
Glamour magazine/my fav. fashion magazine 
Norwegian Wood by Haruki Murakami / one of my fav. novelist.. I decided to collect all of his books one by one,So when i finish reading one of his,i am going and taking his other book :)
and lastly Game of thrones's first book.I have watched the tv series and wanted to start reading for a long time.
My wallet,earphones,mouth spray,a mirror ,sephore perfume atomizer and oil control tissues from watsons

Bu sade ama şık Zara çantayı tatile çıkmadan hemen önce aldım.Bayılıyorum kendisine :)
Hakkımda bilmeniz gereken bir diğer şey ise benim tam bir kitap canavarı olduğumdur arkadaşlar :D Tatildeyken tam 5 yeni kitap aldım ve hepsini okumak için sabırsızlanıyorum.Ben genelde aynı anda birden fazla kitap okuyanlardanım,siz nasılsınız?sever misiniz okumayı,neler okuyorsunuz şu an?
Glamour dergisi kesinlikle en sevdiğim moda dergisi,fiyatı 9.5 tl ama bence değiyor ve türkiye de bulamadığınız hediye ürünlere de ulaşabiliyorsunuz.Abone olmayı düşünüyorum hatta :) 
Norwegian Wood -Haruki Murakamiden,en sevdiğim yazarlardan kendisi,tüm kitaplarına sahip olmak istiyorum yavaş yavaş :)
Son olarakta Taht oyunları,tv serisini izledim ve ne zamandır kitaplarını okumak istiyordum.
Ayrıca elbette cüzdanım,ağız spreyi,sephora parfüm doldurgaçı (içinde tbs vanilya var),oil kontrol mendiller,ayna ve tabi ki kulaklıklarımda benimle geliyor :)

thats all :) Please dont forget to leave comments and join to my giveaway ^^
Lütfen yorum bırakmayı ve çekilişime katılmayı unutmayın ^^
Herkese sevgiler
xxx









10 comments:

D.S.

bende tatile cıkmak ıstıyorum bende valizimi hazırlamak ıstıyorum,kıskanıyorum yaaaa :)))

banada gel canım;))
http://yagmursonrastoprakkokusu.blogspot.com/

uftade

D.S. : kıyamam canım ya suçlu hissettim şimdi
bu arada çok teşekkürler asıl seni bekleriz İzmire ,denizlere :p

begum begum huuu

şimdiden iyi eğlenceler diliyorum ne kadar derli toplu bi çanta olmuş bu bayıldım :)))
kitap canavarı olan benden sevgilier:)


begumygaci.blogspot.com

uftade

çok teşekkürler Begümcüm :) derli toplu oldu cidden annem görse keşke bu yorumları ahh ahh :D

irem

bu kadar düzenli çantalara hiçbir zaman sahip olmadım sanırım ;) makyaj çantan çok sevimli bayıldım, ben de clinique setim olmadan hiçbir yere gitmem ;) ben de kitap canavarıydım ama bu aralar pek okuyamıyorum eski performansıma dönmem lazım biran önce ;) iyi tatiller =)

uftade

irem : teşekkürler canım :) makyaj çantasının aynısından çekilişimde de veriyorum,katılmadıysan bir göz at istersen,yok katıldıysan da bol şans ;)
tatil tam o eski performansları yakalama zamanı bence,umarım canavarlaşırsın sende tekrar en kısa sürede ^^ hehe

Makyajlı Betty

İyi tatiller, benim yerime de tatil yap lütfen :)Çantaya bayıldım :) Batik Accessories İzmir'de var mı?

uftade

Reyhan : teşekkürler canım :) Ben Batiğin bucadaki mağazasından aldım,aksesuar bölümünde oldukça fazla çeşit var ^^

Makyajlı Betty

Teşekkürler :)

zeys

canta ne kdr derlı toplu ya bı de ben basarabılsemm :)

Yorumlar