x Instagram

Yeniler / New in


Herkese merhaba :) Umarım günleriniz güzel geçiyordur ve keyfiniz yerindedir. Benim şu sıralar sinirlerim oldukça yıpranmış durumda ama elimden geleni yapıyorum herşeyin iyi olması için.Yine de o 'elinden geleni yaptığınız ' gerçeği bazen iyi hissetmenize yetmiyor işte. Neyse bu kadar bıdı bıdı ve gevezeliği geçeyim :)


 Hi everyone ^^ I have 3 exciting new products which i want to share with you.
First one is Caudalie beauty elixir. I heard this product on Viviannadoesmakeup's youtube channel first.She was loving it so much! And i also wanted to try it for a long time.While i was hopeless to find this product in Turkey,i saw it on Markozi.com (a turkish online shop) I was really surprised to find it.I've send them a mail and asked for a tester but they send me the product itself and made me really surprised and happy :) I wanted to thank them for their kindness from here too :)

3 tane yeni kıymetlim var sizlerle paylaşmak istediğim ve üçü de ayrı ayrı kalbimi çarptırıyor. Biliyorum belki de hiç sağlıklı değil bu söylediğim ama gerçek bu :D
İlki Değerli markozi sitesinin ben tester arayışındayken beni şaşırtıp çok çok mutlu ederek yolladığı bir ürün.Bu ürünü ne kadar zamandır denemek istediğimi anlatamam size.Ben ilk youtube kanalını ve blogunu takip ettiğim Vivianna Does makeup sayesinde tanıştım kendisiyle.O kadar övüyordu ki ve anlatırken zaten  yüzünden ,gözlerinden mutluluğu ,beğenisi anlaşılıyordu.Türkiye'den bulamam ben bunu vs diye içime atmıştım ki.. Ta daa Markozi.com da görünce kalbim hızlı hızlı atmaya başladı ,oldukça şaşırdım :D Bir mail attım kendilerine ,hemen dönüş yaptılar bana ve dediğim gibi bu güzelliği bana yollayarak beni şaşırtıp oldukça sevindirdiler.Buradan teşekkür etmemek çok ayıp olurdu. 
Elime geçtiğinden beri fıs aşağı fıs yukarı habire kullanıyorum,bağımlısı oldum Vivianna gibi ..ah Vivianna ne ettin sen bana :D Sırf buna özel bir yazı yolda,çünkü tek başına bir yazı hakediyor gerçekten :) 
İkinci yeni ürünüm Golden Rose'dan bir terracotta allık Stardust 103 diye geçiyor.Bu yaz ilginç şeyler oluyor bana dostlar.Fondöten kullanmayı bıraktım ,hiç allık kullanmayan ben allıklara sardım iyi mi :D Bunu ziyaret ettiğim arkadaşımda gördüm ve tam anlamıyla vuruldum. Verdiği renge ve kalıcılığına bayıldım.İzmir'e döner dönmezde kendime de bir adet aldım.Size önerim indirimi bekleyin bunu almak için.Çünkü indirime girdiği zaman küçük boylarından bile daha uygun fiyata geliyor.Biraz araştırsanız zaten mağazaların birinde daima golden rose indirimi yakalabiliyorsunuz. ^^ 14 tl gibi bir fiyata aldım ben.

Second product is a blush from golden rose.Someting happened to me ! Recently i stop using foundations and start getting blushes ! You know how i havent got any interest in blushes before :D 
This one called Golden rose terracotta stardust-130 ,such a pretty color and great quality.
Eveet allık aldık bu bahaneyle ne zamandır görüp beğendiğimiz bir fırçayı da kendimize almayı görev biliriz.
The balmdan kabuki fırça,ben ufacık tefecik mini mini şekercik boyutunu aldım,çok büyük olunca istediğim azlıkta ve minik bölgeye uygulama yapmakta zorlanıyorum çünkü.Bu tam ayarında. 19 tl idi.Bana bakmayarak ve indirimleri bekleyerek daha akıllıca hareket edebilirsiniz siz :D

Then i got this baby kabuki brush from The Balm.It looks aboslutely adorable and works great for me .I am having problems with bigger brushes when i want  to work on small areas..

Bu arada Flormarın allık fırçasını kullanıyordum ama fırça resmen mahvoldu.Şekil kalmadı öncelikle ve deli gibi kıl döküyor..Ve biliyorsunuz ben şu ana kadar pek allık kullanan biri değildim bile ki fırça depresyonlara girsin.. :D İki gün önce optimumdaki flormarda yeni fırçalarının çıktığını gördüm.Bana hem fiyatları fazla geldi hemde dediğim gibi yine fırça ve kılları benzer göründü..Fırçalarla ilgili bir yazı mı yazsam acaba :D Siz ne düşünüyorsunuz flormar fırçalar hakkında ve diğer kullandıklarınız,en sevdiğiniz onsuz yapamam dediğiniz fırça hangisi ? Ya da fiyatı,performansı ile sizi iyi veya kötü anlamda şaşırtmış fırçalar var mı?Lütfen yorum bırakmayı unutmayın.
Herkese sevgiler ^^

And thats all for today.I am wondering what you girls think about brushes,which one is your fav. brush,which brush made you dissapointed ? Please leave a comment and let me know :)Have a nice day sweets <3
xxx






3 comments:

yıldız

merakla yazıyı bekliyorum,

yildizlimakyaj.blogspot.com (çekilişime beklerim;))

Anonymous

pretty things and great blog :)

Creme de la Creme

Kabuki brush deyince yorum yazmadan edemedim.Ben makyaj bloggeri değilim ama dünyadaki bir çok makyaj fuarlarina gidip bi şeyler toplayıp arada da paylaşıyorum blogumda.Kabuki brushtan da kısa süre önce. Maybelline serimde bahsetmistim.uzattım biliyorum.Bunu paylaşmış olman çok hoş, kabuki brush gerçek kabuki ağacından ise. Omurluktur çünkü antibakteriyel :) ve dağılma gibi bi şansı yok.ama daha da profosyonel dersen real tech.derim..

Yorumlar