x Instagram

Huncalife-CARMINA exclusive eyeliner


Hello lovelies ^^
Hope you are all well .This eyeliner is a gift from my mom.I have lots of eyeliners and while she was ordering smt. for herself ,she saw this and ordered for me too. :) When i first got it from her,i thought 'oh this will be a dissapointed product'.Because i never heard this brand before (similar to Avon ) and i personally don't like this kind of shiny,with a brush eyeliners.But i gave it a try and it really surprised me,so i am sharing with you too :)
Merhaba güzeller ^^ 
Umarım hepiniz iyisinizdir.Bu eyeliner annemin hediyesi.Huncalife'tan kendi için birşey alırken bunu da benim için almış.Bu markayı vs hiç duymamıştım ama çalışma yöntemleri vs Avon'la aynı prensipte.Üründen kesinlikle memnun kalmayacağımı düşünüp üzülüyordum ki..Çünkü ben bu tarz fırçalı eyeliner'ları hiç sevmiyorum ve genelde hep parlak,ıslakmış gibi bir görüntü veriyorlar,ve ben o görüntüyü de hiç sevmiyorum.
Gerçekten şaşırttı bu ürün beni,o kadar şaşırttı ki bloga yazma ihtiyacı hissettim. :)
Brush looks like that.
Packaging (i know its silly but) reminds me mix of Nars and Mac lol.You will understand what i mean if you touch it.It dries perfectly and leaves matt dark black line <3
Fırçası yukarıda ki gibi.
Paketi ise ,(biliyorum güleceksiniz ama ) bana Mac ve Nars karışımı birşey gibi geldi.Aslında bir elinize alsanız anlayacaksınız ne demek istediğimi :D 
Kuruduğunda benim bayıldığım mat,koyu güzel bir siyah çizgi bırakıyor.Bu arada resimde sadece tek kat,tek seferde çektim çizgileri :)

I am not sure if you can find it in other countries but if you find and you love eyeliners ,give it a try :)
Kısaca paylaşmak istedim sizinle,denk gelirseniz ve benim gibi eyeliner delisiyseniz bence bir göz atın.Hepinizi öpüyorum ^^
sevgiler
xxx



3 comments:

KOVA KADINIYIM BEN

ben de oyle ıslak gorunumu sevmıyorum
şimdi de bunun peşine düşerim ben ama yapılma zki bu normal carmina urunu bulamıyorum ki ben

exlusive olanı buluyum ykmye bakıyım bi

uftade

cnm huncalife diye bir arat google da
avondaki gibi satışı yapılıyor bu ürünün :)

KOVA KADINIYIM BEN

ay baktım da alamıcam galıba :D satış yapan birini bulmam lazım ykm den alıyorum hep carmına urunlerını siteye baktım cok guzel seylerı var ama bır de bunla ugrasamam ben :D satıs yapan ankarada bloger bulursam alırım ama teşekkür ederim blogunun teması cok hoş :)

Yorumlar