x Instagram

Yüz Bakım Rutini / Face Skin Care Routine


Hi loveliess ! Today i will talk about my face skin care routine :) I am really happy with this routine and works great for my skin.After years i am finally happy with my skin <3 I tried lots of different products,really expensive ones,really cheap ones,affordable ones.. And here is the current perfect things for me
Merhabalar ! Bugün sizlerle yüz bakım rutinimi paylaşacağım :) Bu rutini uzun bir süredir uyguluyorum ve çok mutluyum . Yıllar süren arayışım sonunda sona erdi :D Bir sürü ürün denedim,pahalı,ucuz,uygun.Olay gerçekten sizin denemeniz ve size özel olanı bulmanız. Çünkü hepimizin cildinin türü ve ihtiyaçları farklı.. Şu anki rutin ürünlerim bunlar ve dediğim gibi gayet memnunum <3

First step : Cleaning and Tonic
Actually i tried Clinique's cleaning liquid facial soap too but it didnt worked that great,wasnt bad but also there wasnt any miracle change lol So i thought i will give it a try to this one,and i must say it made me so surprised!! I read some people hate how it smells ,it doesnt bother me too much and cause how perfect it works i can stand the smell :) Other great thing about this is it contains no parabens,sulphates,petroleum,mineral oils,silicones,dea,pegs,propylene glyycol,colours or artifical fragrances.You can find it here
After cleaning next step is toning for me.And Clinique 3 is just perfect for me,again am not fan of the smell but its just amazing :) 
İlk adım : Temizleme ve tonik
Aslında temizleme için bir süre Clinique'in liquid facial soap kullandım ama pek bir etkisini görmedim.Kötü değil ama iyi de değil . Bu ürünü kullanmaya başladığımda bu kadar harika sonuç alacağımı hiç tahmin etmiyordum.Biter bitmez büyük boyu sipariş verilecek ! :) Şu anda yanılmıyorsam aslında bir kampanyası var..Kokusunu sevmeyenler var ama ben verdiği sonuç için kokuya katlanmaya razıyım,zaten sadece uygulama sırasında duyuyorsunuz kokusunu.Bir başka güzel yanıysa içinde hiçbir zararlı madde,boya,koku olmaması.İçermedikleri: parabens,sulphates,petroleum,mineral oils,silicones,dea,pegs,propylene glyycol,colours or artifical fragrances.Buradan inceleyip alabilirsiniz.
Temizledikten sonraki adım toniklemek benim için ve Clinique 3 bu işi harika bir şekilde hallediyor.Çok memnunum çok :D 

Second Step : Mousturizing
Well i hope we all know mousturizing is a must even you have oily skin.You just need to find right moustirizing product for your skin type.
For day time ,before make up, i am using Clinique dramatically different moustirizing gel.
I am happy with this product but i am not crazy about it.And i will happily try a different day time moustirizing after finishing this one.You have any suggestions for me?
And before going bad i am using this naturalhigh superdrug night time cream .After applying it i woke up with a really soft skin in the morning :)  
İkinci adım : Nemlendirme
Umarım hepiniz yağlı bir cilde sahip olsanız bile nemlendrici kullanmanın ne kadar önemli olduğunu biliyorsunuzdur :) Her cilt tipine uygun nemlendirici bulmak mümkün ^^ 
Günlük Clinique dramatically different moustirizing gel kullanıyorum.Güzel bir ürün ama vazgeçemeyeceğim bir ürün değil.Bitince başka bir günlük krem denemek istiyorum.Önerisi olan? 
Gece için ise naturalhigh superdrug night time cream kullanıyorum.Bitince de yenisini kesinlikle alacağım.Gece yatmadan önce sürüyorum ve sabah inanılmaz yumuşak bir ciltle uyanıyorum ^^ Watsons mağazalarında bulabilirsiniz kendisini.


Extra Step : When need of freshen up
İf you read my blog regularly ,you will know how much i love this thing ! 
İts Caudalie Beauty Elixir. You can read detailed post in here
Everytime i feel like little freshen up no matter when or where i take this out and sprey to my afec Voila .I am feeling awake,fresh again :)
Ek adım : Tazeleme
Eğer blogumu düzenli olarak takip ediyorsanız bu ürünle nasıl bir aşk yaşadığımı bilirsiniz. :)
Detaylı yazısını okumak için buraya tıklayabilirsiniz.
(hep bunu yapmak istemişimdir,bugüne kısmetmiş :p eski bir yazıma link vermekten bahsediyorum )
Yorgun hissettiğimde ,şöyle bir tazelenmek istediğimde,nerede,ne zaman olduğu farketmez çıkarıp yüzüme sıkıyorum ve ta daa tekrar yeni uyanmış,taze hissediyorum :)

I really hope this post helps and you enjoyed reading it.It was actually a requested post from a few people ^^
I wish you all a great day.
Umarım bu yazı yararlı olmuştur.Aslında birkaç kişi tarafından daha önce yazmam istenmişti,umarım onları da mutlu edebilmişimdir.:)
Hepinize güzel bir gün diliyorum.
sevgiler
xxx



5 comments:

senem

süper bir rutin :) bende deniyorum ama body shop ın kullandığım temızleyıcısınden çok memnundum ama artık yok üretilmiyor su anda nivea kkullanıyorum memnunum :) şu tazeleme olayı süper deneyebilirim

kozmetikperisi

caudalie ürünlerini çok beğeniyorum,kaliteli çıkıyorlar bunuda deneyeceğim

kitten

bende de clinique nemlendirici var ama daha kullanmadım, şu an korresin pomegranate balancing cream-gel nemlendiricisini kullanıyorum ve çok memnunum. eğer cildin yağlıya dönükse ve korres ürünlerine ulaşabiliyorsan öneririm

Makyajlı Betty

Clinique'leri aldığın yazıdaki yorumumda Sephora'ya gideceğimi söylemiştim ya, evet gittim ama alamadım, Yes to Tomatoes aldım. Aklımı kim çeldi bilmiyorum [ bir dahaki sefere yalnız gideceğim :( ]. Yalnız; Clinique 3'lü seti kullanmadan ölürsem gözlerim açık giderim valla, o derece :) Ben de bir gün mükemmel cilt bakım rutinimi bulabilirim umarım. Eski yazılara link verdiğin yeni postlarda görüşmek üzere :D Reyhan

uftade

ssdesign: ah ben onu denemeyi çok istiyordum ama alamadan kaldırıldı :( umarım yeniden satışa koyarlar.
kozmetikperisi: eğer caudalie ürünlerini seviyorsan,bence de kesinlikle denemelisin canım ;)
kitten: kesinlikle araştıracağım canım onu,ismi de çok ilginç geldi bu arada:)
Reyhan: ahh benimde hep yaptığım şey,özellikle birşey almaya gidip bambaşka birşey alarak çıkmak :D Artık mağazaya girerken içimden tekrarlıyorum sadece onu alıp çıkacaksın diye :D Bir dahaki sefere muhakkak seti almanı umuyorum.Hatta yılbaşından önce bir zamana denk getirirsen genelde harika kampanyalarda oluyor :D haha teşekkürler cnm görüşmek üzere:D

Yorumlar