x Instagram

Haftanın Gözdeleri / Weekly favourites


   Hello my lovelies! I hope you're all well and are having a fantastic weekend. I've been having such a relaxing slow weekend. Theres lots of new bits and pieces that I'd like to share with you all so sit back, grab yourself a cup of tea and enjoy reading ^^
Merhabalar ! Umarım hepinizin keyfi yerindedir ve harika bir haftasonu geçiriyorunuzdur. Benim haftasonum gayet sakin huzurlu geçiyor, vizelerimden sonra bu sakinlik ve huzurdan hiç şikayetçi değilim! Sizlere bahsetmek istediğim yeni / eski birkaç parça şey var bu  haftanın gözdeler yazısında, çayınızı kapın, geriye yaslanıp okumanın keyfini çıkarın ^^ 

Nivea styling mousse volume sensations 
I must admit that i am not into hair styling and all that kind of stuff so much.I was like that while going in to high school but somehow ( i am getting much more lazier lol ) i stop being like that. Recently i found myself wanting start trying new things with my hair again , and decided getting start with something will give some volume to my hair and not feel really strong or  hard on my hair. After reading lots of great reviews about this, i decided to get it . I must say i am loving it already. I never used a mousse before but its really easy. I also love the way product smells, if i manage to finish it, am definetly repurschase it.
Öncelikle itiraf etmeliyim ki saç şekillendirme ya da benzeri hiçbir şeyle ilgim alakam fazla yoktur. Lise zamanı ,üniversitenin ilk yılları nedense daha çok şekillendirme işleriyle uğraşmıştım. (zamanla tembelleştim sanırım :) ) Bir süre önce aniden yine bu işlerle uğraşma isteğim kabardı ve hakkında daha önce bir sürü güzel şey okuduğum bu hacim veren ve şekillendirmeye yardımcı saç köpüğünü aldım. Kokusuna bayılıyorum, gerçekten işe yarıyor, hacim veriyor, nedense benim elektriklenme sorunumu da çözdü :D Ayrıca şekillendirmeyi yaptıktan sonra saçlarınız yumuşacık duruyor,sertleştirmiyor. İlk kez köpük tarzı bir ürün kullandım, gayet basit buldum kullanımını da. Olurda bir gün bitirmeyi başarırsam tekrar alacağım bir ürün bu.

The balm rockstar palette 
Every blogger wrote reviews about this palette so i don't think anyone would want me to make another review of it :) This is definetly my fav. palette right now, has everything i need especially for night time makeup look.My favs. inside of this palette are : alice copper / blink 1982 / adagio / the stroke / frat boy blush
Neredeyse her blogger yazdı bu palet hakkında, o yüzden ayrı bir yazı yazıp review'ini yapma gereği duymadım,kimsenin isteyeceğini de sanmıyorum :D Bu palet kesinlikle favori paletim oldu,özellikle gece makyajım için gerekli nerdeyse herşeye sahip.Paletin içindeki favorilerim : alice copper / blink 1982 / adagio / the stroke / frat boy allığı

The balm mini kabuki brush 
I can easily say this is my fav. brush :) Its really small so i can carry it everywhere,it has a great quality,works amazing.What can i want more from a brush 
Kolaylıkla en sevdiğim fırçamın bu olduğunu söyleyebilirim. Minicik bu yüzden heryere yanımda götürebiliyorum, şu güne kadar tek bir tel dökmedi, işinide gayet güzel yapıyor,bir fırçadan başka ne isteyebilirim ki   

Pastel nail polsih-81
I love pastel nail polishes, i think they very nice quality with very affordable prices.This week i kept using this color, such a soft, pretty color.
Pastel ojelerini çok beğeniyorum. Fiyatına göre bence kaliteleri gayet iyi. Bu hafta sürekli kullandığım rengi 81 numarası oldu. Oldukça yumuşak, güzel bir renk.  

Natural high night cream
I've wrote areview about this product on my skin care routine before (here)  
I am still loving this cream.I stop using my clinique cream for nights and keep using this one. I will definelty repurchase it.
Daha önce ayrıntılı yazısını yazmıştım bu kremin yüz bakımı yazımda (burada
Hala çok severek kullanıyorum hatta geceleri clinique'i bırakıp sadece bunu kullanır oldum. Bitmesi yakındır kesinlikle tekrar alacağım.

Blistex lip brillance
My fav. blistex amoung them all! This gives a lightly color to my lips, it contains shea butter and real silk extracts to soften your lips. It also contains antioxidants like grapeseed oil and vitamin E and boasts an SPF of 15.I kept using it all winter/fall.This protect my lips very well.I also love the way it smell.
Tüm Blistex'ler içinde en sevdiğim bu ürün. Dudaklar hafif bir renkte veriyor kendisi.Birçok yararlı yağ içeriyor ayrıca spf15 koruması var.Tüm kış/sonbahar kullandım kendisini.Kokusu da çok hoş bence.

Victoria's secret pure seduction
I posted about this on my twitter this week actually.(my twitter)
    I think its more like a fruity smeel then floral.
Main notes for this are :freesia,chamomile,red plum.
This definetly a smell you shouldn't get with blind buy.You will love or hate this smeel.Luckly i am on the loving side. :) I am planning to use it for crazy summer days in İzmir <3
Twitterımdan takip edenler aslında görmüşlerdir bunu daha önce (twitter adresim
 Çiçeksiden çok daha meyvemsi bir koku bence.
Notaları : frezya,sarı papatya ve kırmızı erik.
Kesinlikle denenmeden alınmaması gereken bir koku.Ya bayılacaksnız ya da nefret  edeceksiniz.Ben neyseki bayılanlar grubundanım. :) İzmir'in çılgın sıcaklarında bol bol kullanmayı düşünüyorum kendisini

I hope you enjoyed reading about the products I've been loving this week! Do we have any of the same favourites? Have you tried any of these products?
Umarım bu haftanın gözdelerini okurken keyifli zaman geçirmişsinizdir. Benzer favorilerimiz var mı? Bu ürünlerden denedikleriniz oldu mu?

Lots of Love
sevgiler
x
 



3 comments:

BÜTÜ

fotoğraflara bayıldım :) çok güzel görünüyorlar :)

uftade

Bütü: çok sevindim beğenmene canım, teşekkürler :3

Unknown

hepsi harika canım bayıldım bloguna :)

http://nazlidag.blogspot.com/

Yorumlar