x Instagram

Döndüm ! İngiltere ve Almanya Alışverişi



 Biliyorum bu kaçıncı kez ortadan kaybolup tekrar dönüşüm. Gerçi son maceram sanırım en büyük ve unutulmazıydı benim için. İnstagramdan   veya twitterdan takip edenler bilir önce İngiltere sonrasında ise Almanya'ya gittim. Bol bol gezip anılar biriktirirken elbette alışveriş yapmadan duramadım. Hatta İngiltere sonrası 2 gün İzmir'e döndüğümde ise Gratis bayram indirimine denk geldim. Evrenin mesajını dinlememek olmazdı ondan da yararlandım :D 


Bu yazıda hızlıca aşağı yukarı neler almışım ona yer vereceğim. Bu arada saç ve cilt rutinimi değiştirdim onlarında yazısı gelecek. Ve tüm yeni ürünlerin ayrı ayrı değerlendirme yazılarınıda yazacağım. 

İngiltereyle başlayalım

 PRIMARK

Aldığım bazı kıyafetleri koymak istemedim giyildiler yıkandılar vs kombinlerde zamanla görürsünüz zaten  ^^

BOOTS 
 MUA heaven and eart palette ( en merak ettiğim paletti bu )
MUA krem allık- Scrummy
Real Tech. Allık Fırçası



LUSH- Almanya
Tüm mağazayı almamak için zor tuttum kendimi, zaten ürünler Türkiyede de var ve çok uzun süre dayanır şeyler değil. Uzun zamandır almak istediklerimi kaptım.
Let the good times Roll  
Tea tree water


CAMDEN TOWN
İngilteredeki favori yerim burasıydı. O kadar gitmişken çizgi roman mağazasına gitmeden ve bir Boy london tişörtü almadan gelmek olmazdı.


TOPSHOP
Bunlar benim düşünceli erkek arkadaşımdan. Böyle bir set almıştım topshoptan, yalnız bowling oynarken kaybettim bir tanesini o da ertesi gün gitmiş iki tane birden almış bana sürpriz diye <3


DM- MULLER KARIŞIK
L'oreal nude magique bb pudra 
L'occitane el kremi
ebelin concelar fırçası
rexona deodorant ( Türkiye'deki deodorant fiyatlarını bir tek ben mi şaşırtıcı derecede uçuk buluyorum ? )

Aynı şey saç ürünleri içinde geçerli 5-6 katı fiyata alıyoruz malesef ve her üründe gelmiyor. Mesela Gliss'in bu slikonsuz hacim veren seti gibi.
Taft sprey ve köpüklerimi bitmişken aldım tekrar.


Türkiyede bulamadığıma yandığım bir başka marka. Çevremden yurtdışına gidene muhakkak bir Bebe vücut losyonu siparişi veririm :D
Makyaj temizleme mendilleri seyahatim boyunca hep kurtarıcım oldu.
Yüz yıkama jelini henüz deneme fırsatım olmadı.


Manhattan oje- p2 oje - essence oje
Manhattan lip tintler ( keşke birer tane daha alsaymışım, muhteşemler. )
p2 ruj 


Gratis
resimdeki göz kalemi ve  brilliant brunette Almanyadan gerisi Gratis bayram indiriminden.
sonunda telescopic maskarayı aldım, çok mutluyum.



Başlık resminde gördüğümüz Brighton'a gittiğimizde Arcadeden erkek arkadaşımın benim için kazandığı Hello Kittycik. Normalde bu tarz makinelerden asla kazanan görmedim ben ve hep hileli olduklarını düşünürüm. Zaten erkek arkadaşım benden çok şaşırdı nasıl başardığına haha :D
Son olarak Otostopçunun galaksi rehberi serisinin 4. kitabı. Ben bu kitabı D&R da bir türlü bulupta alamadım, ilginçtir İngilterede de kitapçılarda serinin 4 ünü gene bulamadım. 4. kitap niye bu kadar zor bulunuyor anlamış değilim sonunda orada eski bir kitapçıda buldum, atladım tabi hemen :)


Özellikle değerlendirmesini yapmamı istediğiniz bir ürün varsa yorumlarınıza ekleyin, ona öncelik vereceğim :) 
Çok ama çok özlemişim blog yazmayı!
sevgiler




0 comments:

Yorumlar