x Instagram

Yıldızlı tırnaklar / Stars on nails


Merhaba ! Her ne kadar sürekli kırılan tırnaklarlarımla başım belada olsada oje sürmeden yapamıyorum. Kısa tırnaklara rağmen resimleryip blog yazısıda yapmaktanda artık çekinmeyeceğim. Pes ettim cidden :)

Hello! Even tho. my nails are keep getting break, i am not ashamed to paint them a lot and write blog posts anymore!. So yeah , here i am :)






Pastel sanırım en sevdiğim oje markası. Ve bu 08 numaralı olan pastel ojelerden en sevdiğim renklerden biri. İçinde sarımsı pırıltılar var ve o kadar tatlı canlı bir renk ki. Her tende güzel duracağını düşünüyorum.
Classics yıldızlı şeffaf oje nereden aldığımı hiç hatırlamıyorum. Bu tarz bir ürün bulamazsanız her zaman alternatif olarak stickerlara ve şeffaf ojeye başvurabilirsiniz.

Pastel is my favorite nail polish brand. And this color ( 08 ) is one of my fav. colors from Pastel. It has goldish shimmers in it and color itself is very pretty too. I believe it would look very nice on every skin color.
 I don't remember from where i got this  Classics nail polish which has stars in it. As an alternative you can always use clear nail polish with stickers.



Umarım beğenmişsinizdir.Ayrıca aranızda benim gibi tırnakları sürekli kırılanlar var mı? Hangi ürünleri kullanıyorsunuz, neler önerirsiniz? Yorumlarınıza eklerseniz sevinirim.
sevgiler

I hope you like this post. Please don't forget to leave your comments. Also anyone else suffering from breaking nails? Can you recommend me product which you are using to stop it ? 
lots of love 
xxx





0 comments:

Yorumlar