x Instagram

Yenilenmiş cilt bakım rutinim


Herkese merhaba.
Uzun zamandır  laptobumu kullanamadığımdan yazamıyorum. Şu anda telefondan yazmanın ilk denemesini yapıyorum. Tekrar laptoba geçene kadar ingilizce yazamayacağım.


Cilt bakımım için kullandığım eski rutinim değişeli çok oluyor , o yüzden yeni bir rutin yazmanın vakti gelmiş diye düşündüm. Öncelikle birkaç şeyi belirtmede fayda var. İlki bana iyi gelen bir ürün illa sizin cildinize de iyi gelecek diye birşey yok. Hepimizin cildi ve ihtiyaçları,hassasiyet ve alerjileri farklı. İkincisi ise yazdıklarımın hepsi kendi fikirlerim ve ürünlerin hepsini kendim satın aldım ve uzun bir süredir (en az bir ay ) kullanıyorum.



İlk olarak yüz temizleyicilerle başlayalım. Kullandığım iki temizleyici var. Sabah ve akşam sürekli kullandığım Lush - let the good times roll. Hakkında detaylı bir yazı yazmıştım,dilerseniz tekrar okuyabilirsiniz. Bir diğer temizleyici ise benim çok sevdiğim Neutrogena'dan siyah nokta temizleyici peeling jel. Her ne kadar üstünde daily scrub yani günlük kullanım için önerilse de ben o şekilde kullanmıyorum. Bu ürüne ilk başladığımda her gün kullanmıştım ve ilk hafta dolduğunda sonuçtan çok memnun kalmıştım yalnız sonraki haftalarda artık işe yaramadığını görmüş ve yaklaşık iki hafta ara vermiştim. Şimdi ise haftada iki-üç gün sadece kullanıyorum ve eski verimini alıyorum, o yüzden size de bu şekilde kullanmanızı öneririm :)



Toniklere gelecek olursak; lush - tea tree water 'ı Caudalie 'ye oranla daha sık kullanıyorum. Yazları ise Caudalie'yi daha çok tercih ediyorum. İkisi de mükemmel tonikler :)



L'oreal 'in skin perfection serumundan o kadar memnunum ki .. Her ne kadar gündüz kremi hakkında çok güzel şeyler duymuş olsamda tercihimi serumdan yana yaptım. Hem sabah hemde akşam kullanabiliyor olunması büyük bir artı ben bir nevi yüz kremi gibi kullanıyorum bunu anlayacağınız ^^
Eski rutinimde de gördüğünüz gece kremim superdrug- Naturalhigh markasından. Her gece kullanmıyorum,dediğim gibi serum yeterli oluyor ama ne zaman biraz daha fazla nem ihtiyacı duyuyorsam ya da çok yorucu ve uzun bir gün geçirdiysem bu krem imdadıma yetişiyor ve sabah kendine gelmiş bir ciltle uyanıyorum.
Göz makyaj temizleyicisi olarak Garnier ' den çok memnunum. Bu ürünün birde mavi renklisi var,hangisine denk gelirsem onu alıyorum. Hem işini güzelce yapıyor hemde uygun fiyatlı.



İnanılmaz tembel \ yorgun olduğunuz günler vardır ya hani, kendinizi kiyafetlerinizle yatağa atıp uyumak istersiniz sadece. İşte o günlerde imdadıma bu makyaj temizleme mendilleri yetişiyor. Hemencecik bununla makyajımı çıkarıp, yüzümü yıkamam yetiyor.



Son olarak ise haftada bir kere uyguladığım, cildi şımartan ekstra ürünler var. Benim en sevdiğim seri purederm'den snail maskeler. Her indirimde sepetime atarım bunlardan. Hem pratikler hemde etkili. Son zamanlarda keşfettiğim ve sevdiğim bir başka maske ise Pierre F- nazik soyulabilen maske. Diğerine göre daha zahmetli yine de güzel.
Böylece cilt bakım rutinimin sonuna geldik. Soru ve önerilere her zaman açığım, bu ürünlerden daha önce kullandıklarınız oldu mu,neler düşünüyorsunuz ekleyin lütfen. Çok özlemişim yazmayı ve sizleri,yorumlarınızı eksik etmeyin ^^
Sevgiler



0 comments:

Yorumlar