x Instagram

Real Techniques Eye Starter Set / Real Techniques Starter Set Review


Merhabalar !! Eminim Real Tech. fırçaların Migros raflarında yerlerini almaya başladığını duymuşsunuzdur. 
Sizler alışverişe başlamadan bir review yazısı yazmak yerinde olur diye düşündüm. :) 

Hi everyone!! Today i will write about Real Tech. eye starter set review. :) 





Öncelikle eğer bir kere para vereyim, şöyle güzel, basit bir göz makyajı için tüm ihtiyacım olan fırçaları içeren set alayım gibi bir amacınız varsa bu fırçaları tavsiye etmiyorum. Real Tech. fırçaların da hak ettiklerinden biraz fazla övüldüğünü düşünüyorum.. Belki de ülkemizde bulunmadığı, ulaşılması zor olduğundan , sonunda alanlar pekte kötülemek istemiyorlarmış, kötüleyemiyorlarmış gibi geliyor bana, hele de o şirin renkleri yok mu.. :)  Buna vereceğiniz paraya biraz daha ekleyip Mac ya da Sigmadan güzel bir crease fırçası edinin derim. Gelelim neden böyle diyorum kısmına :

I really think this set from Real Tech. is overly hyped and not that good. Maybe cute colors make people dont wanna write a better, real review about them.. i would suggest you to spend little bit more money and get a good crease brush from Mac or Sigma instead of this set. And here is why :


Deluxe crease brush
Seti almadaki bir numaralı sebebimdi kendisi. Ne yazık ki crease için çok büyük kalıyor. Ben aydınlatıcı ya da kapatıcı uygularken kullanıyorum.
My biggest reason for buying this set and my biggest dissapointment! Its so big for a crease brush. I am using it for applying my highlighter or concealer. It does those jobs well.


Brow brush / Kaş fırçası
Sette en sevdiğim fırça oldu, kaşları gayet güzel dolduruyor ve boyutu da bu iş için ideal. 
This is the one i loved most from this set,  it does the job very well and its in a very good size.


pixel-point eyeliner brush / eyeliner fırçası

Yeryüzündeki en kötü eyeliner fırçası olabilir kendisi, nereden başlasam bilmiyorum gerçekten.. Makyajımın vazgeçilmez parçası eyelinerdır ve her türlü şekilde fırça kullandım ama bu.. Bir kere inanılmaz kalın, ikincisi gereğinden fazla uzun kıllara sahip... Ben ruj fırçası olarak kullanıp değerlendiriyorum.

I think this might be the worst eyeliner brush in the world. Eyeliner is smt. i do everyday and i worked with many different sizes and typesof brushes before but this.. I dont even know from where to start.. Its so thick also too long. I will apply lipstick with this brush..


base shadow brush 
Sette bir diğer sevdiğim fırça, yumuşacık ve uygulamayı gayet güzel yapıyor. Üstünde yazan amaçla kullandığım bir fırça olarak sevindirdi beni.

I really liked this one. Its soft and apply eyeshadow very nicely. Also its very good size for application.


accent brush 
Bu da  beğendiğim bir fırça oldu. O kadar ufacık ki ve bu ufacıklığı sayesinde göz altınıza far uygularken bir pandaya dönmemenizi garantiliyor. 
Its super tiny and because of that it works amazingly when you apply eyeshadow under your eyes. It helps you not to look like a panda :)


Son olarak daha yakından, ayrıntılı bir resim ekliyorum. Fırçaları sevdim ama yarısını göz makyajınızda kullanamayacağınızı bilerek almanız gerekiyor. Crease fırçası göz altları için harika kapatıcı uyguluyor, eyeliner fırçası da güzel bir ruj fırçası oldu. :)
Sette kalan diğer fırçalar ise bence çok daha uygun fiyata başka markalardan bulunabilecek fırçalar bu yüzden göz makyajınız için öncelikle iyi bir crease fırçası alın derim. 
Sorularınız olursa lütfen ekleyin yorumlarınıza. Migroslardan önce hangi fırçaları alacaksanız listeler yapıldı mı bakayım ? :D 
Ayrıca hepinizin sevgililer günü kutlu olsun ^^

I liked the brushes but what i dont like is i have to use half of the brushes for other applications instead for eyes! So thats why i dont recommend this for people who are searching for a set for eyes. But if you are okay with that, you will probably like this set. Crease brush is amazing for appliyng under eye concealer and eyeliner brush apply lipstick really nicely. :)
That's it for today, wish you all a great Valentines Day!!
xxx



2 comments:

Junkhead

Hahahh en sonunda bu fırçaları deli gibi övmeyen biri ooh bee ! :D Ben o çılgınlığa hiçbir zaman kapılmadım ve rt fırça almadım :) Elimdeki fırçalarla gayet de idare ediyorum çünkü,ayrıca bunların fiyatı bana yüksek geliyor. Dediğin gibi bunlara para veren gitsin Mac ya da Sigma alsın en azından pişman olmaz :)

tugce

@Junkhead hehe :D en iyisiniyapmışsın hele de zaten başka fırçaların varsa :)

Yorumlar