x Instagram

Blog Satışı / Real Techniques ve Balm ürünleri




Herkese merhaba ,
Eğer instagramdan ( @morphineblues ) beni takip ediyorsanız minik bir blog satışı başlattığımı biliyorsunuzdur.



Fiyatları aldığım fiyatın yarısı ya da biraz daha azı olarak belirledim. Kargo ücreti size ait. Yorumlara mail adresinizi bırakabilirsiniz ya da direkt bana mail atabilirsiniz : morphineblues@hotmail.com
Gelelim satıştaki ürünlere :
The balm fırça 15 tl
Real tech. Fırça 20 tl
İKİ FIRÇA VE MARY LOU BİRLİKTE 55 TL
HERŞEY BİRLİKTE KARGO ÜCRETİ DAHİL 80 TL
İkisinide sayılı kullandım, pudra süngerle uygulamayı daha çok sevdiğimden , fondöten yerine de bb krem kullanıp elimle uyguladığımdan satışa ekledim fırçaları, boşuna duracağına biri kullansın :)
İngiltereden aldığım Mua marka krem allık ,  toz allık sanıp aldım ,krem kesinlikle kullanamıyorum.
10 tl, bir kez denendi. Tam adı : Mua blush perfection cream blusher-scrummy.
Soft musk parfüm, yeni kutusunda 10 tl
Kate moss serisi meşhur 107 numara ruj -5 tl
Mary lou aydınlatıcı -25 tl ,fırçayla en fazla üç kez denendi.
Maybelline one by one maskara -5 tl
Sorularınız ve daha fazla bilgi için mail atın, sevgiler :)







0 comments:

Yorumlar