x Instagram

MİNİ SATIŞ / BLOG SALE


Hi everyone ,i am selling to  my turkish readers only so please ignore this post ,sorry for that :) 
Herkese merhabalar :) Mini bir satış yazısı ile karşınızdayım.İlgilendiğiniz birşey olursa lütfen youshoulddancewithme@hotmail.com 'a mail atın :)
İlk mail atan ilk alır.Ptt kargo ile yapıyorum gönderimi.Paketlemeyi de sağlam yapıyorum ,içiniz rahat olsun.Ptt  gönderim ücreti olarak sizden  5.5 tl alıyor.İzmir'de yaşıyorsanız da elden teslim yapabilirim hemde sohbet ederiz fena mı olur? :)
Çoklu alım yapmak istediğinizde de ek bir indirim yapabilirim tabi ^^
Öncelikle topshop şort.
Hangi bedeni bana olur diye kararsız kalıp iki bedenini de almıştım.Bu bana büyük geleni,dolabımda duracağına biri alsın istedim :) fiyatı 50 tl
Sonrasında ise Bershka etek,hiç giyilmedi zaten şeklinden anlaşılıyordur :) 25 tl


Topuklu ayakkabılar,sadece 1 kere giydim,daha doğrusu giyemedim çünkü çok fena sıktı ayaklarımı.37 yazıyor ama kesinlikle 36 giyenlere göre :) 15 tl 






Son olarakta birkaç kozmetik ürünü. 



Dermocare innova yüz yıkama jeli ve innova tonik birlikte 5 tl.Jeli sadece 2 kere kullandım,leblebi tanesi boyutlarında her seferinde.Leblebi dedim de canım çekti off :D
L'oreal true match fondöten 20 tl N4 beige renginde. %80-90'ı dolu .Artık fondöten kullanmayı bıraktım o yüzden satışta.
Son olarak Lancome Ruj 118. Bunu ürün aldığınızda bedavaya yollayacağım :)
Hepsi bu kadar ,sorularınızı belirttiğim gibi mail olarak atabilirsiniz. ya da buraya yorum da bırakabilirsiniz. 
Herkese güzel bir gün diliyorum ^^



0 comments:

Yorumlar